![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen!
Frokost-wok og morra-tsingtao inntas på PEK. Ubegripelig hvor få på denne flyplassen som prater engelsk. Flott tur over med Aeroflot. Fin businesskabin på de nye 777 og høyt servicenivå. Ha en god start på uka folkens ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
T minus 19 dager! ![]() Rolig morgen, Bruce Springsteen på øyrene og god kaffe i koppen. En god morgen! ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Regn hjemme i Oslo, men faktisk tørt og opphold ute i Skogen. Agenda for dagen er og få ferdig månedsrapporten, samt en hel del møter. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Her har all arbeidslyst rømt landet, og har ingen planer om å se om jeg finner noe som har gjemt seg i en eller annen krok. Dessverre så er det ikke fullt så enkelt, man må komme seg inn i arbeidsuniformen og ut og leke med noe "grov/skitten olje". Opphold her i området, og slik skal det visst bli resten av dagen. Om enn litt vind. Det er ikke like varmt som det har vært den siste uka, men det er tross alt oktober vi skriver nå. Bookingfingeren klør som bare det, og en PLUS-tur til en eller annen flyplass frister. Men det kan like godt bli en C-klasse tur på miles som blir booket. Decisions decisions... Ha en bedre dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen! snart ankommer vi Sunderland hvor vi skal ligge i ca to uker og mobilsere for neste prosjekt i Angola, det betyr at vi endelig er på vei til varmere strøk
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Kristiansand
Lite å melde om, blåser godt her. I morgen tidlig venter MR til Paris. CDG vekker mange minner, ingen av de spesielt gode. Ha en fin kveld folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mornings fra S'pore! | petter380 | Flyforum | 22 | 26-09-2013 19:29 |
Mornings fra Incheon | Fly med oss | Flyforum | 13 | 31-03-2013 21:13 |
Mornings fra OSL! | Dreyer | Flyforum | 13 | 14-01-2013 21:03 |
Mornings fra Arlanda | Tommy777 | Flyforum | 17 | 11-01-2013 18:04 |
Panser tilbud fra Eurobonus: 15K poeng t/r Peking | Tommy777 | Flyforum | 15 | 25-04-2007 21:14 |