![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Knallbra!!! Her tar Norwegian ansvar lenge før de eventuelt må...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette er proaktivt og et godt initiativ for å ha enda bedre regularitet og trygghet for pax. Flott!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Proaktiv er om de hadde gjort dette når langrute startet.
Nå er det Reaktivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
På hvilken måte er det reaktivt? At det også hadde vært proaktivt å gjøre dette før de startet opp er helt klart, men det er jo like proaktivt å gjøre det nå (i forhold til evt fremtidige problemer, som vel er i tråd med definisjonen på proaktivt).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fasinerende hvordan vi klarer å vinkle en i utgangspunktet positiv nyhet til å bli negativ. Men det sier vel sitt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg sier da ikke at det ikke er positivt, men 3 år for sent til å kalles proaktivt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hva mener du? I forhold til problemene de hadde når de startet opp for 3 år siden? Dette er jo en avtale som skal gjelde hvis noe går galt en gang i fremtiden - ikke som en respons på det som gikk galt ved oppstarten. Hadde det vært det sistnevnte så er jeg enig i at det ville vært reaktivt. Dette er opplagt proaktivt i forhold til eventuelle fremtidige problemer. Det burde jo knapt være tema for diskusjon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Etterpåklok kalles det vel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, det er opplagt at de tar lærdom av det som har skjedd. Noe annet ville vært lite lurt siden det sikkert kostet ganske mye. Det å ta lærdom av tidligere erfaringer er ofte betraktet som noe positivt.
Siden dette imidlertid dreier om mulig fremtidige problemer så kan det uansett ikke kalles reaktivt. Ikke vanskelig, det, men det er kanskje vanskelig å si noe positivt om DY? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Men selvsagt, om du lar en hundebæsj forsteines og deretter pusser den lenge nok, så skinner den jo ![]() Danke schön, tchüss.
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dette er da ikke noe nytt? Det eneste nye er at de har en formalisert avtale lik den jeg mener å huske de hadde med HiFly tidligere ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei, men kanskje ikke vanskelig å konkludere med at det er positivt at de har et opplegg for å håndtere snags? Litt på samme måte som at det er positivt at man har venner man kan booke om til (hvis man nå vil)?
Last edited by TOS; 16-03-2016 at 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Du, jeg synes innlegget ditt er fullstendig i overkant hatpreget så har ingen intensjon om å dra dette enda lengre ned i gjørma pga at jeg brukte et positivt ladet ord om et flyselskap. Hadde vi diskutert dette in person så hadde jeg kjøpt en øl til deg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian har inngått backup-avtale med Avion Express | Trdfly | Flyforum | 1 | 05-04-2016 20:55 |
Norwegian har inngått backup-avtale med Titan Airways | Trdfly | Flyforum | 1 | 20-07-2012 15:17 |
KABINSTREIK AVVERGET I SVERGIE - Avtale inngått | BU595 | Flyforum | 12 | 08-03-2012 10:48 |
Norwegian har inngått sponsoravtale Tusenfryd | Reiselivsavisen | Flyforum | 7 | 10-08-2009 14:14 |