![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. På tide og komme i gang med uken. Støl og stiv fortsatt etter lørdagen og er nesten verre i dag enn i går. Ser ut som både Prærien og Skogen må besøkes i dag, så nok en runde på E18 venter. Ha en framifrå dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gdo morgen fra OSL-kantina. Straks er det BA til London og deretter BA007 (verdens kuleste flight no) til Tokyo.
En annen liten kul ting er at de har fått musserende i kantina her på Gardermoen. Trodde aldri dagen skulle komme. ![]() Vi kan vel takke Emirates, tenker jeg? God morgen ihvertfall
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Drammen. Kaffekopp #2 er allerede inntatt og en lang dag på jobb ventes. Nå må man finne seg kaffekopp #3!
Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Siden forrige forumist tar opp kaffekopper her er sikker kaffekopp nr 10! ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gud morgen fra Oslo nord - det er drit kaldt denne morgen - men sola er på en blå himmel. Denne uke går til mye rapporteringer og resultat for året først 8 mnd hos oss.
Ha en god mandag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Stavanger!
Blå himmel og sol, siste arbeidsdag før jeg skal slave en uke i Grønt. Dvs om heimevernet stiller med like bra opplegg som vanlig så blir det vel 5 skudd, evig mye venting, dårlig mat og bortkastet tid og opplevelse. Hadde det ikke vært for problemer med å komme inn i usa etterpå tror jeg faktiskt at 2uker pallespikring for å slippe hadde vært verdt det. Men nok syting arbeidet venter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen. Endelig funnet setet (30A! ) på SK4719. Nesten fullt i GO og 8 Ledige i plus. Tror jeg har ledig midtsete til turen. Håper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Godt igang med arbeidsdagen etter en jobbehelg i heimen. Trapper mellom 3 etasjer ble skiftet ut. Det ble en lang uke med mye jobbing. Denne uka skal bli noe roligere. Kun en tur over til øya i vest. Det blir trim på hesteryggen i ettermiddag i finværet. Ha en god dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]()
God formiddag fra Oslo.
Kaos på jobb, men det er ikke unormalt på mandag. Var en tur på Lekteren /Aker brygge fredag kveld, med de prisene kunne jeg reist dit hver gang jeg er på byen. ![]() 0,4 L øl (tapp) 25,-kr flaske øl 35,- kr og all rusbrus 35,- kr Ikke ofte man får sånne priser på lekteren. Får si som enkelte andre på forumet her... er det rart man drekker ![]() hurvert ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra Prestwick, sitter å venter på at noe skal skje, det at det ikke er noen lokale helter her sier vel sitt....smører meg med tålmodighet og med en god bok å lese på går det nok, plutselig er det full rulle.
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag fra det Sørlandske.
Kjølig i dag morges. Under 10 grader for første gang på lenge. Men sola skinner, og jeg tror sannelig jeg må ut å teste temperaturen en tur. Foreldremøte på skolen til junior i kveld, ellers ingen planer. Hadde heller ikke sagt nei takk til en liten lur i ettermiddag, men det må nok utgå dessverre. Er nok derfor jeg drikker.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen ! Kun 60 grader på utsiden i dag .. perfekt å sitte ute med morgenkaffen.
Intet spesielt på kjøreplanen i dag. Mao. fridag ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God, hva da ? Nå i FRA..dro fraLIR i går ( Liberia ) Costa Rica. Teknisk tilbake til gate. Fikset. Da egentlig forsent IAH til FRA. Heldigvis var FRA to timer forsinket. Uteparkering i FRA. Kaos , men nå hjem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superflyer
|
![]()
G'ættermiddag fra Trondheim
Straks ferdig med dagens jobb -deretter kursvirksomhet noen timer. Ha en flottere dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Mandag:-) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 14 | 22-02-2016 16:13 |
God mandag | KristianSk | Flyforum | 11 | 14-07-2014 23:04 |
God mandag | LN-FHU | Flyforum | 16 | 12-08-2013 14:46 |
God mandag | Someone | Flyforum | 33 | 14-12-2009 13:29 |