![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Søkte men fant ikke tråd for dette..
Thon Hotel Opera, Oslo Status: GHA Platinum Bestilt: billigste rom Fikk: Business club rom med terasse Ekstra: flaske vann og en melkesjokolade Bra medlemsanerkjennelse! Last edited by Norfindir; 03-08-2014 at 21:14. Reason: la inn by |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Foreslår at man også legger inn by/sted, "Lokasjon: Oslo" f.eks., når man legger inn erfaringer så er det enklere å se hvor i verden man har vært
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gjort :-) .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Thon Hotel Harstad
Status: GHA Platinum Bestilt: standard room double Fikk: Business club rom Gratis Internett: Ja Flaske vann: Nei Avis: Nei "Local amenity": Nei Sent utsjekk: trengte ikke. Så så medlemsanerkjennelse må jeg si... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Thon Hotel Spektrum, Oslo
Status: GHA Platinum Bestilt: rom for poeng Fikk: Standard twin rom, men i en stille del av hotellet. De fleste rommene sliter med støy fra gata. Ekstra: flaske vann og en melkesjokolade + avis ved utsjekk. Dette hotellet har ikke premium rom, så eneste mulige oppgradering er større familierom, noe jeg ikke har bruk for. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Noen som kan forklare meg hvordan jeg får overført mitt Thon Member Platinum til GHA Platinum (eksisterende kunde)? Leser at det skal samtykkes på MinSide, men jeg klarer ikke å finne dette noe sted.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Siden Thon er arbeidsgiverens prefererte samarbeidspartner på hotellsiden bør jeg kanskje skaffe meg et GHA-kort. Noen som vet om det går an å statusmatche til GHA Platinum eller Black med CC Concierge eller EBG/EBD?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg bytta fra Thon member til GHA Member på Thon sine medlemssider. Er bare å bekrefte at man godtar de nye vilkårene. Det virker som at nivå-gjenkjenning fungerer greit, og jeg fikk en kjempeoppgradring på Opera. Har sovet mye på Choice før, men det ser ut som at det blir Club Carlson og Thon hoteller innenlands heretter og eventuellt Hilton utenlands. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Takker for tilbakemelding Norfindir. Får forsøke oppskriften din.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Thon Hotels | robertaas | Reiseforum | 13 | 04-06-2014 22:44 |
GHA Discovery Platinum - signup | Everest | Reiseforum | 3 | 05-02-2013 06:49 |
Reval Hotels, Member of airBaltic Hotels | Blubird | Reiseforum | 0 | 21-01-2010 09:12 |
Erfaringer med Hard Rock Hotels? | Martin | Reiseforum | 3 | 02-01-2008 18:34 |