![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei
Er det noen som har et nettsted å anbefale for multicity bookings? Jeg ønsker å sjekke priser for TRD-KUL-BKK-TRD nå i sommer. Vanligvis bruker jeg finn.no/reise for å finne beste pris. En tilsvarende søkemotor som er i stand til å sjekke pris hos mange ulike leverandører for multicity-reiser er det jeg er på jakt etter. TRDmiler |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
matrix.itasoftware.com kan også brukes til multicity booking. Svært anvendelig og uendelige muligheter.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Widerøe's avanserte søk kan også anbefales. Trykk på "flere destinasjoner".
http://www.wideroe.no/booking/12/ind...ver=production |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette er sannelig en EKSTREMT bra søkemotor. Akkurat hva jeg var ute etter. Tusen takk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Stemmer, man kan søke frem prisen men så må man kontakte aktuelt flyselskap for å få booket billetten. F.eks:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg regner med disse søkene er begrenset til Star Alliance? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Nei, her finner du alle vi har billettavtale med, og de finnes i alle allianser og vel så det.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er ikke imponert over multicuty booking. Prøver å booke en reise, men må splitte opp i flere bookinger da ingen klarer håndtere hele reisen. Med forenklet booking kommer ebookers.no ut med beste pris. Over dette ligger:
kayak.com +858 NOK Expedia.no +1031 NOK ready2go.no +1535 NOK travelmarket.no +1685 NOK kayak.no +2185 NOK Flyselskapet med flest segmenter +2322 NOK Disse klarte ikke finne noe selv med forenklet booking: Restplass.no wideroe.no ebookers.com expedia.com matrix.itasoftware.com -Er det andre siter jeg bør prøve å booke fra? -Noen som aner hvor mye ebookers.no legger til prisen som ekstra utgifter for bookingen? Klarer ikke finne noe info om det på siten og det ser ut til at de først vil oppgi det når man har oppgitt alle personalia og godtatt å booke fra dem.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 14-01-2013 at 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Xxx. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg har ikke prøvd så mange alternativer, men generelt så ser det ut som det er gjennomgående billetter. Uansett så får du opp "fare rules" og kan selv lese om det f.eks. "Combinability" og "Flight Restrictions".
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
E |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
EBD
|
![]()
Hvor bestiller du multicity-reiser?
Jeg ser på feriemuligheter og hvor lenger jeg ser jo mer avansert blir ruten min ![]() Har funnet en del muligheter via ITA og vil gjerne søke opp disse rutene på en booking-side hvor jeg kan se den reelle prisen og eventuelt bestille. Wideroe og ebookers ser ut til å være alternativer men her kan jeg ikke se bookingklasse og prisene avviker en del, så kunne tenkte meg noen flere alternativer ![]() Takker for alle tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Expedia er ok på alt opp til seks segment.
Utover det harjeg samme spørsmål som deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Flyselskapene kan fungere faktisk og noen ganger kan connections dukke opp dersom man søker direktefly B-D og ikke B-C-D, hvis det er en spesifikk connection man vil ha. Ellers for de mest sostifikerte rutingene kan man kontakte et reisebyrå, det er dessverre en del man finner på ITA som ikke lar seg booke lett online.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ebokkers kan man booke noen leggs men man kan eventuelt dele opp i flere multi city bestillinger å legge sammen prisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
EBD
|
![]()
Har prøvd å dele opp litt men ikke funnet noen "lure" løsninger.. vi tenker å reise VIE - FNC - OSL, så det blir noen lounge besøk på veien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Altså skal til vinteren til Stockholm og lurte kanskje på om man skulle hjemvei ta veien enten via København eller London. Men jeg finner ingen måte å bestille via, (Uten å gjøre 2 bestillinger da selvsagt). Men jeg lurte på om dette er mulig å gjøre i en bestilling og isåfall hvordan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Beste og tryggeste søkemotor for Hotell booking | Tjab | Reiseforum | 19 | 22-04-2022 17:59 |
seatplans.com, nyttig, nytt nettsted | Eirik | Flyforum | 6 | 30-09-2008 14:44 |
Farmandprisen beste nettsted 2006 | Farmer | Flyforum | 11 | 04-04-2006 23:22 |
Nytt nettsted for 772-LR | Concorde | Flyforum | 1 | 04-02-2005 15:15 |