Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 03-08-2014, 06:20   #1
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Default God søndag morgen fra midtausten.

God morgen fra kontoret I Dubai..

Temmelig sliten etter en mindre glamorøs hjemtur med Turkish i går. For fjerde gang var deres bekreftede basinet-seter en bløff og SudC hadde et aldri så lite utbrudd mot cabinsjefen (eller hva det heter). Plutselig ordnet alt seg og noen turtelduer var temmelig arge på å miste sine bulkhead seats. For første gang kan jeg vel innrømme (og som første på forumet så vidt jeg vett) at mine arvinger (eller en av dem) også stod for litt vel god underholdning om bord. Under IST-DXB valgte toåringen a bli krakilsk i 15-20 minutter som er guffent.. Utrolig nok ble det bare en person som (en meget dekorert og korpulent frequent flyer) sa nok er nok..

Men her sitter man blå under øynene med to ukers pjatt som skal gjøres før DPS venter Onsdag.

Nyt..

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA

Last edited by SudCaravelle; 03-08-2014 at 10:11.
SudCaravelle is online now   Reply With Quote
Old 03-08-2014, 06:51   #2
hanswest
SAS Customer

SAS Re: God søndag morgen fra midtausten.

God søndag fra "Schødarn" også, våknet tidlig og hørte på de første flyavgangene fraTRD, ser på FR24 at SK2885 allerede er nede ved GOT, tida og veien går fort i disse moderne tider. Gleder meg litt til i morgen da seks ukers flyabstinens skal overvinnes. God søndag til alle!
hanswest is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2014, 07:42   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: God søndag morgen fra midtausten.

God morgen fra Sandaker. Junior og jeg er oppe, mens mor purken videre. Merker en liten antydning til at gårsdagens Barolo smakte litt for godt....tydelig at jeg er ute av trening. Besøk til noen venner senere i dag, st at jeg har sagt jeg skal bake kanelsnurrer, så får vel dra frem kjøkkenmaskinmonsteret. Ha en fjong dag
Old 03-08-2014, 08:57   #4
B738
ScanFlyer Gold

B738's Avatar

God morgen fra Telemark... Her blir det pakking av kofferten før det bærer av sted til Rhodos senere i kveld. Ha en fin dag!
Old 03-08-2014, 09:17   #5
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

God morgen fra Oslo nord og her venter vi 60 mm med vann de neste 24 timene - så slipper vi å vanne plenen våres

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2014, 09:23   #6
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra Stena Saga. Skikkelig koz å være på cruise. Nå er det bare 9 minutter til luksuslugaren min er klar. Der finnes vistnok alt mulig - TV, vindu og minibar.

Nå er lommeboka heeeeeelt likvid også, så det passer bra å begynne på jobb imorra.

Ciao pistolas!

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is online now   Reply With Quote
Old 03-08-2014, 09:31   #7
Bergern
ScanFlyer Dusty

Mornings fra flybussekspess passerende Gaustad!
Kort svipptur til Polen.
Noen som vet greiste transport fra F Chopin til sentrum i Warsawa uten å bli grisesnytt?
Ha en høyglanspolert søndag!
Old 03-08-2014, 09:32   #8
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Mornings fra Longyearbyen. Vurderer å traske videre til frokostsalen, , sjekket litt av Longyearbyens uteliv i går natt så merker at jeg er litt trøtt. Må forresten skryte litt av SAS også - pritag funket på vei oppover, min bag var førstemann ut sammen med annen pritagget bagasje. Det er vel sånn det skal være. Hjem igjen 14:45 via TOS, er man på ferie driter man i å stå opp tidlig for å rekke 08:00 direkteflyet. Jeg har da lite behov for å komme hjem tidlig.

Kan også bekrefte at de som tar direkteflyet OSL-LYR får europeisk konsept i Plus. Alt av drikkevarer ble servert i ordentlige glass og det er sprudlevin å få. Personlig mener jeg SAS heller burde anpasse dette tilpasset flytider og ikke hvorvidt man er innafor eller utafor Norden. OSL-TOS er vel lenger enn OSL-FRA feks.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2014, 09:59   #9
Concorde98
ScanFlyer Silver

God morgen fra LN-NOT på vei til TOS. Fri WIFI er flott og tiden flyr med Flyprat på telefonen. God søndag ønskes alle!
Concorde98 is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2014, 11:43   #10
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God formiddag - her nytes det en god kopp kaffe etter et bad. Samme temperatur i lufta og vannet i dag, og ikke akkurat kø på stranda. Stille og deilig og fint klart vann.

Old 03-08-2014, 13:02   #11
Yeager
ScanFlyer Blue

Yeager's Avatar

God søndag formiddag fra SAS-loungen på Gøteborg Landvetter. Her ble det en relativt spontan tredagers tur tur til Trogir i Kroatia sammen med søster. Og da hun bor syd for Strømstad er det like greit å kjøre videre til Gøteborg. Vi svipper oppom ARN med SK0158 før vi flyr videre til SPU med SK 1831. Opprinnelig en times flight connection, på ARN, men så er selfølgelig flygningen til ARN 20 min forsinket. Krysser fingrene for at vi når det! Loungen her på GOT er tydeligvis felles for inn- og utland. God utsikt til runway, og god biffsalat. Men noe treg wifi.
Yeager is offline   Reply With Quote
Old 03-08-2014, 13:19   #12
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

God dag fra Tananger

Om nøyaktig en uke så er man, på dette tidspunktet, en plass mellom Europa og Nord-Amerika, og RTW er i gang. Gleder meg.

Ser ut til at det er fint vær ute, men har ikke vært ute og sjekket
Lurer på å ta en lengre kjøretur i morgen eller tirsdag (slapp av Martin, ikke SÅ lang ), men er fremdeles usikker på om jeg gidder.

De siste 12-15 timene har man ikke hatt mobildekning, men ser nå ut til å være tilbake igjen. Nettsidene til operatøren har hele tiden sagt at alt er i skjønneste orden...

Ha en fin søndag forumister
BSSW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules