![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da sitter man paa Holiday Inn ved Pittsburgh Airport og vurderer aa krype til koeys ... Fikk nest siste setet i DL's First Class paa MD88'en opp hit, og det ble forskriftsmessig feiret med en g/t .. Skulle hatt en Tristar i natten, men den er foreloepig forsinket til rundt 1300 .. og da maa jeg nok booke om hjemreisen..
Menmen .. den tid den sorg ... saa faar vi se om jeg velger aa booke om DL-billetten min ($440 ekstra) eller kjoepe en Biusiness Class billett paa airTran ($298) .... Noterte meg ved landing at det sto en Qatar A-330 ved en av FBO'ene .. forhaapendtligvis er den der fortsatt i morgen!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen i fra Bainbrigde i vest....her gjoeres det klart til et nytt Fly og Oel avdeling vest. FBU4EVER og 2 Piloten kommer ut til vaar lokale pub i morgen....Don soerger for en frisk batch med Agate Pass Amber....
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad søndag morgen... Etter at vi fikk sett solen noen timer i går kveld - er regnet nå tilbake...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...oppe klokken 06:15 paa en soendag ??? riktignok var var vi oppe klokken 05:00 i dag tidlig men det var pga tidsforskjellen som fremdeles herjer...
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Vi blir kanskje tre som tar turen ut til Bainbridge "Fly,malt og humle" i morgen staar paa programme. ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Våkner/Står opp 05.55 av meg selv hver dag...man skal da ikke sove bort ....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Kristiansand. Her høljer regnet ned i dag også. Begynner å bli lei av det. Kjerringa er på jobb, guttungen hos farmor så far har huset alene de neste 6 timene! Deeeeeiiilig!
EB; har du begynt å tegne dine egne avtarer nå??? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her det grått og trist og planen for idag er å få gjort unna endel skolearbeid som jeg nå ligger litt etter på. Men det er jo ofte når man har litt press på seg man får gjort noe:naughty
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Null-aatte-null-null i Pittsburgh. Tristaren er mer forsinket, saa faar haape FBO'en har wireless .. da kan jeg ihvertfall sitte der og se paa Stabaek-Lillestroem naar hotellet 'hiver meg ut'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Pittsburgh og Florida med British Airways, Southwest, HiFly og Norwegian | WF-380 | TripReports | 21 | 22-07-2019 16:59 |
British Airways åpner London LHR - Pittsburgh | Martin | Flyforum | 13 | 03-04-2019 14:30 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |