![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Frokost inntatt på terrassen vår i Alcudia, dagen går til strandliv og bading - ha en vakker dag videre.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen!
Knallvarmt og godvær i Midt-Norge i dag også, må nesten se på kartet for å finne ut hvor man er, helt utrolig for en sommer det har vært her hjemme! T - 3 til ferie, dagen i dag skal brukes til finpuss av hår, samt en fotoshoot av bilder til bruk eksternt på pressemeldinger, til media etc.. Får vel holde pusten noen sek, så det ikke ser så ille ut.. hahaha. ![]() Husk solkrem folkens, og ha alltid smilet på lur. Viktig det! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Ingen tropenatt, men var ikke langt unna. Tilbake til Oslo for et par dager senere. Lite planer på programmet annet enn en løpetur med en kamerat....og dertil velfortjente øl etterpå. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Siste feridagen som bare sløves ut hjemme. Planene er ikke store, utover å se om jeg kan få kjøpt en sykkelshorts og eventuelt en sykkel.
Så må det kanskje pakkes litt og vaskes litt... Ha en fjong en
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - laaaaang frokost ute mens støvsugeren har støvsuget store deler av leiligheten på egenhånd. Lenge leve teknologiens fremskritt!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Arbeidsdagen starter vel ved 1530-tiden tenker jeg. Så det blir sløv brunsj og indretjeneste fram til det, og så en tur ut for å handle nødvendigheter i dette været, som f.eks. FARRIS. Det var reklamen. God dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Godt vi har bra aircondition anlegg i bygget! Ute er det mer enn varmt nok. Det blir garantert tur på sjøen i ettermiddag. Ha en fortsatt fin sommerdag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Cuzco. Inca Trail og Machu Picchu var kanon. Nå settes snuten mot Ecuador hvor jeg visstnok skal få bruk for shortsen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ferien-derpå-mandag her!
Grumpf! Sitte inne på jobb i stekende varme er ikke videre morsomt. Deretter hjem og vaske tøy osv. Festlig. Er det rart at jeg drikker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen ... full fart med tre vaskedamer fra Jamaica og Mexico valsende rundt som sort/brune tornadoer. Selv sitter jeg med beina på rekkverket på terassen og drikker kaffe.
Fortsatt vått vær, så ingen gresskipping i dag tror jeg. Plass i garasjen må imidlertid ryddes for levering av ny stekeovn/mikrokombo som etterhvert skal skiftes ut ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Brannalarm og tømming av flyplassen på OSL. Der ryker vel ferien.
![]() |
#12 |
Flysitter
|
![]()
Sitter i innenlandsloungen og fikk ikke med meg dette
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ingen brannalarm. Bare systemet som har hengt seg opp. I hvert fall ingen som brydde seg på innland.
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag til alle som likevel rakk det de skulle.
![]() |
#15 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God ettermiddag.
Kom i land med D2-EZI. Kort stopp på et av byens hoteller for lunsj. Er nå i den fantastiske Taag loungen ![]() Kvelden går med til å sitte på rad 7 på EK 794 med DXB som neste stopp. ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld!
Litt av en dag. Overtok min nye leilighet ved lunsjtider. Deretter bar det rett ut på Lefdal for å kjøpe hvitevarer etterfulgt av malingsshopping. Resten av dagen har stort sett gått med til teiping. Jeg kan vel si at jeg allerede misliker vår venn maskeringsteipen allerede. Men det føles nok mye bedre når det er unnagjort. Alt dette i en by med sydenvarme og tropestemning. Er det rart jeg drikker.... vann? Etter noen sterke symptomer på heteslag fant jeg ut at det var best å gi seg for kvelden. Så nå gjenstår det å få i seg litt mat og er det sikkert ikke dumt å ta en kveldsdukkert før jeg finner dyna. Gleder meg til helgetur til hovedstaden på fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gud onsdag morgen | ATC-flyradar | Flyforum | 14 | 05-10-2016 16:02 |
Monday morning blues | BSSW | Flyforum | 10 | 29-06-2015 22:47 |
Yo momma, happy monday! | ENGM 911 | Flyforum | 21 | 19-02-2013 01:53 |
Det finnes en GUD, eller ? | Lennart | Bilder & foto | 5 | 10-06-2008 09:58 |