![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei alle sammen!
Madam'en og jeg har akkurat kommet tilbake fra en liten helgetur i Stavanger. Vi hadde i utgangspunktet booket ID/standbybilletter gjennom DY men siden det var fullt hos oss (faktisk overbooket), bestemte vi oss for å heller reise med SAS (kveldsavgangen fra OSL) Bare et kort spørsmål, først og fremst rettet til (cabin)crew hos SAS, vedr. sjekk av kabinen FØR avgang. Er det ikke slik at dere foretar en kabinsjekk etter safetydemo, før avgang? Jeg kan sverge på at dette ikke ble gjort før avgang (kun før landing) på vår flight på fredag. Har stusset på dette tidligere, (på en flight fra Haugesund til Oslo) noe jeg synes er merkelig. Å sikre kabinen og verifisere "Cabin checked" både før avgang og landing er en krystalklar prosedyre hos oss i Norwegian. På vår flight la jeg merke til flere pax som under avgang hadde vinduskjermer nede, håndbagasje i setet og seterygg nedslått (noe som kan være til hinder for passasjerer som sitter i seteraden bak i en evakuering. Hadde vært interesant med en avklaring vedr. dette :-) Ellers så var det en trivelig tur i LN-RCN, med god kaffe og hyggelig crew (introduserte meg som "kollega fra Norwegian), og ja, kabinen ble sjekket FØR landing! ;-) Ha en riktig fin kveld alle sammen! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Underholdningssystemet ny SAS-kabin | Are G | Reiseforum | 4 | 11-08-2015 20:00 |
Kabin "enhancement" hos Swiss sine A320/A321 | Someone | Flyforum | 0 | 06-10-2014 21:55 |
SAS biz kabin A330 | LNv22 | Reiseforum | 7 | 31-07-2010 19:40 |