![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg ser nå at NextJet har lagt ut sitt vinterprogram fra Torp Sandefjord til Stockholm Arlanda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Så flott da. Håper det er litt mer hold i det du sier denne gang. For det du sa om DY forleden var ikke sant.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
NorwayDY, kan du ikke lage en egen tråd for vinterprogramet fra Torp, så slipper vi en ny tråd for vært eneste flyselskap osv. Det blir tilslutt mange tråder som omhandler Torp, på et forum som skal være for hele Scandinavia, så blir det bare litt for mye...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
Uansett, ryanair har kuttet Edinburgh ser det ut som. Bergamo ser også ut til å være tapt for Torp. Det vil si at når vinterprogrammet kjøres igang er det kun Liverpool og Stansted som ryanair flyr fra Torp. Vet ikke om Tenerife ble en suksess i forrige vinterprogram, men en slik rute kan vel annonseres på kort varsel. Når det gjelder norwegian er Tenerife kuttet, mens de enda ikke har fått ut fingern når det gjelder innenriks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Det er godt mulig at det er riktig at DY skal fortsette å fly innenriks fra TOrp. Men det er ihvertfall ikke noe offesielt, slik NorwayDY sier. Og ingen billetter er heller ikke lagt ut til salg ennå. Det er ivhertfall ingen av de jeg har snakket med som kan bekrefte noen rutetider for DY innland ennå.
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Gran Canaria til vinteren får 2 ukentlige avganger. Bergen og Trondheim fortsetter. Antalya og Tenerife går ut av programmet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Noen som har en lei tendens til å skyte først og spørre etterpå. Jeg tviler ikke på det du sier, men jeg synes Norwegian er lovlig treg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Beskyldninger og beskyldninger fru blom, jeg får sitere det du skrev i den andre tråden her om dagen: "SISTE NYTT for Norwegian rutene på Torp: De fleste ruter videreføres men med annet flymønster da Norwegian har flere baser ute. Så baseflyet på Torp legges ned. - Gran Canaria får 2 ukentlige avganger. - Antalya og Teneriffe går ut. - Både Bergen og Trondheim skal opereres med 2 daglige avganger bortsett fra lørdag" Det er nøyaktig det du skrev. Jeg fulgte opp og spurte om dette er bekreftet, hvorpå du svarer "ja". Jeg anklager deg ikke for å spre falsk informasjon, for det kan godt hende dette stemmer. Jeg anklager deg derimot for å si at dette er bekreftet informasjon når det ikke er det. Du har kun "hørt det fra sikre kilder" og det er noe helt annet. Det håper og tror jeg du forstår. Imm
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Billettene er i alle fall lagt ut for salg på NetJets nettsider. Går ruten stort sett, eller har det vært kanselleringer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hrmmm, inte NetJets. Nextjet... Stoor skillnad på dessa bolag! @FlightDeck
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da er Torp Sandefjord - Bergen lagt ut. Det blir 3 daglige avganger, 6 dager i uken.
http://www.norwegian.no/fly/lavpris/...=NOK&rnd=50770 Nå mangler bare Torp - Trondheim og den ekstra avgangen til Gran Canaria. Blir vel lagt ut om kort tid regner jeg med :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jøss 3 daglige avganger? Det var jaggumeg uventet. Gjør meg ingenting at Norwegian konkurrerer med WF på denne ruten, BGO-AES og BGO-KRS har hatt en kraftig prisøkning etter at DY trakk seg ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så bra med 3 daglige avganger til BGO! Men er det virkelig godt nok passasjergrunnlag for at både DY og WF sin Bergen-rute skal gå rundt?
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Er greit fredager og søndager, men sist gang jeg fløy(en onsdag) DY på BGO-TRF var det vel rundt 50-60 i flyet. At det skulle komme en ekstra avgang er mildt sagt overraskende men ganske så gledelig siden prisene som oftest er et par hundrelapper billigere enn WF.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lurer på hvorfor det er fullt program tirsdag og onsdag? (Er generelt lite pax på mange ruter disse dager)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Beklager! Skrivefeil. Overraskende med tre daglige fra Norwegian, men de vil vel teste om økt frekvens vil tiltrekke flere fullprisreisende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ethiopian Airlines - vinterprogrammet 2018 | vadheim | Flyforum | 15 | 17-02-2018 20:26 |
Lufthansa endrer på Sola fra vinterprogrammet. | LN-RRA | Flyforum | 10 | 26-09-2010 23:46 |
EK ekspanderer (justerer) ifbm. vinterprogrammet | Discus | Flyforum | 17 | 22-08-2010 14:28 |
Legger SAS ned Nice fra vinterprogrammet? | MartinL | Flyforum | 2 | 07-10-2009 13:30 |
SAS reduksjon på SVG i vinterprogrammet. | SVG | Flyforum | 12 | 31-08-2009 22:20 |