![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]() Flydagen på kjeller var slettes ikke værst i år. Som ett vanlig lite norsk Airshow, Ikke noe vi ikke har sett før,men helt ok. Litt variable værforhold og endel skyer, samt konstant motsol gjør fotograferingen til en utfordring. Men jeg ble rimlig fornøgd med de fleste her. (note, noen av F-16 bildene er ikke i rekkefølge) Håper de faller i smak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Forbaska med fly som står i veien asså :P ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
hva slags monsterlinse er benyttet her??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Hvad er det egentlig sket med den Invader ?? som Scandinavian Historic Flight brugte ? Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Tøffe bilder!
Hva slags maskin er LN-ADA? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her var det virkelig mange flotte bilder !
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Scanor, hva mener du med "rimelig fornøyd" ??? Ingen grunn til å være beskjeden. Dette er noe av det beste jeg har sett her. Bilder med skikkelig fart !!
![]() ![]()
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Kjempebilder! Jeg tror aldri jeg har sett et bilde av F-16 idet dragchuten slippes, i alle fall ikke så tidlig.
Jeg er neimen ikke sikker på hvor Invaderen har base for tiden... Nå er den kanskje over i UK for sesongen? 'Wingnut' vet sikkert mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Takker folkens
![]() CK, har som Thomas sier bruker jeg en Canon EF 70-200 F4 L USM + 1.4 extender. Så med cropfaktoren blir det effektive 140-400 mm telezoom. Skal imidlertid til junaiten igjen nå til sommern, så da blir det nytt teleobjektiv spesielt beregnet på flyshow og andre events der objektene er enten små eller langt borte,eller begge.. Det funker bra med den kombinasjonen jeg har nå,men det blir endel crop av bildene og endel av de jeg tok på søndagen, som kunne ha blitt dritbra med ett større objektiv måtte jeg bare se bort ifra dacropingen hadde totalt ødelagt dem. Jeg kan bruke ca 100 % crop maximum her og utnytter somregel endel av det. Ang Invadern så jeg den senest ifjor høst på OSL: Da hadde den residens ved 335 hangardene der. Jeg har ikke sett den sålangt iår. Men veit den fløy endel ifjorår sesongen.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Flotte bilder!!! Jeg var der også, så det var synd jeg ikke møtte noen av dere fra forumet. Fløy LN-BGQ over der fra Flesland
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Trygve
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee!!! Jules Winnfield 1994 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Uttrykt beskjedenhet er som regel et inderlig ønske om skryt og rosende ord...
![]() Det skal du jaggu få uansett om du vil eller ikke..., kjempebilder!!! ![]() Sp.mål til noen som steller med LN-WNH: finnes det ikke "lokk"/"dører" å sette på hjulleggene? Hadde tatt seg mye bedre ut... Vampire i norske farger må jo være noe av det stiligste vi har på norsk register i luftdyktig stand ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]() Selv sloss jeg med motlyset hele dagen. Slenger inn et bilde av Vampiren tatt på torsdagen før stevnet. Bildet er egentlig mislykket, men litt kult også.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flotte bilder dette her.
![]() Airbus 330. ![]() |
![]() |
![]() |