![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Flytoget (stappfullt allerede ved National) i retning OSL. I dag er det faktisk tid for Flappflapps aller, aller første tur med Widerøe. Det er ikke snakk om noe langtidsopphold akkurat; 0800 til Hovden og så retur klokken 1300 igjen. Men på høy tid å få testet ut kortbanenettet!
Ha en god dag alle forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Storokrysset. Kurs på prærien i dag, så bilen er byttet ut med buss. Solen skinner, men er blå himmel mot nord og et skylag mot sør, så får de hva dagens vær faktisk blir. Noen flere VM kamper på programmet i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra sykehuset, skal gå av nattevakt og kjenner det er greit å vite at det kun er en uke til avreise, retning Sarajevo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Mandag! Urk! En smule groggy etter et hard helg, med bryllup, og tre fester. Men for all del, det er en dag der det er ting som gjør at man lærer masse nytt! Så da skal vel denne dagen og gå unna i en fei! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Goood morgen fra Trondheim
Fullt kjør fra morgenen,det er mandag må vite ![]() Lang dag idag, men desto bedre å komme hjem å jekke en bjørnunge sammen med litt VM-fotball. Ha en strålende en ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God mandagsmorgen fra Groruddalen - det er varmt, det er sol og blå himmel og dagen er og blir på kontoret.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jepp her snør det utenfor kontorvinduet![ironi]
![]() Godt man skal ned til Roma (Frascati) i morgen for et prosjektmøte, selv om det ikke ser ut til å bli mye varmere her før man returnerer sent på torsdag. Småtrøtt etter sene VM-kvelder i helga, så nå er det tid for kaffe. Ha en bedre sommerdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
Men etterhvert kom man seg med på WF405 til TRF og dagen kan starte ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Up in the air ✈
|
![]()
Guten morgen fra Frankfurt Flughafen etter en knall fine helg i Friedrichshafen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God forrmiddag må en vel si nå, det slappes av i loungen på Arlanda før veien videre til Helsinki. Sen VM-kamp i går merkes på øyelokket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Etter helg er det fri mandag, så får vel tar en tur ut i solen om litt. Ikke veldig overbevisende høy temperatur, bare 19 grader kl 12, så da får jeg bare rusle en tur ned i Middelalderparken med en flaske pils, tenker jeg. Sikkert fortjent. God mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God ettermiddag fra Trondheim, som kan skilte sur vind og 12 grader. Snartur til LUX i morgen bitti, satser på at været der er mer levelig. Ha en god en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Yeyeye ... stooor VM-dag i dag .. GO USA !! Godt å kunne ha et deltagerland å heie på! Skader ikke å ha med en gammel Stabæk-gutt heller.
Klamt og varmt her på nordsiden av Atlanta. Registrerer via Seattle-julebord og MegaDOvenn Seth at Delta-museet skal gjenåpnes i morgen. Det er verdt et besøk hvis man er i området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Vilnius, på tide å avslutte arbeidsdagen og finne en bar som viser kampen!
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God dag fra Manhattan! Siste dag før retur via Køben ikveld 23:30. Noen som vet når Innsjekk åpner på EWR?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jaaaaaaa.... God kveld fra Lillestrøm.
Er jo bra typisk at den eneste kampen jeg har fått meg med i VM så langt er Iran - Nigeria. Ikke akkurat et fyrverkeri av en match. Men fotball er fotball, ballen er rund og så videre. Nyt de siste 57 minuttene
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jammen sa jeg friperiode. Her sitter jeg igjen i stolen min på Forus klar for atter en nattevakt. Med andre ord en noe redusert friperode enn vanlig. MEN sånn blir det ekstra penger i kassa av. Bookingfingeren...
![]() ![]() ![]() Fotball er det og... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Ohh ahh ... 1-0 ved pause ... dette blir en rysare av en annenomgang!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Herlige solskinnsdager langs Oslofjorden er nydt i store magadrag. For en forsommer!
Nå venter nok en dag med pluss i margen hos meteorologene, og så er det på tide med litt hvile. Helt ok. VM-analyser er dagens tema. Enjoy ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God kveld , god ? 18., fra United Club SFO | SQ 777 | Flyforum | 12 | 18-05-2016 14:56 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |