![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det gikk nettopp opp for meg at det ikke ble noe søvn i natt, delvis grunnet et prosjekt som må kodes ferdig før uken er omme, delvis fordi det nettopp kom ut ny episode av Game of Thrones.
Gradestokken viser respektable 15 grader nå klokken 4, det går mot en fin dag. Forhåpentligvis, med hjelp av store mengder kaffe (og Burn), holder jeg ut til kvelden igjen ![]() Ha en super dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moooorgen! Allerede over to timer inne i arbeidsdagen. Koppen er fylt med Peet's og radioen står på høyt volum. Greit å være alene.
Skyene henger langt nedover fjellsiden så det ser ut som at sommerværet er over for nå. Happy Monday(s)! https://www.youtube.com/watch?v=KnBi-LNM0Og
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Bucharest. Her er temperaturen allerede over 25 og de har tenkt seg et stykke over 30 idag igjen. Et fint opphold i et land som var en positiv opplevelse. Rom-tiggerne har jo alle dratt til Oslo så her slipper man denslags.
Ser ofte nye sammenhenger når jeg reiser. For eksempel som jeg over dans fra Jordan i Brasov: http://www.youtube.com/watch?v=m0_wkqrC1jc
Og musikk og dans var ikke helt ulikt den rumenske varianten alle så ut til å kunne i Bucharest: http://www.youtube.com/watch?v=W0Bq0KP_hoU
Ha en fortreffelig fridag med musikk og dans.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Solen skinner og baconet ligger i pannen og puttrer. Selv ikke de troende kan gi noen god forklaring på hvorfor man har fri i dag, men greit med en fridag uansett. Etter at leiligheten er skinet er planen noen mil på sykkelen i Marka. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
været er på plass i Oslo Nord - skal gjøre meg klar til litt foto
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bonusjeger
|
![]()
God morgen fra Best Western på gardermoen, hvor man tilslutt endte opp etter at man kapitulerte i forsøket på å overnattw på OSL... Akkuratt ferdig med frokost, så da får man vel ta turen til OSL snart, slik at man rekker bergensflyet.
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Sitter på Loungen i Bucharest og lurer på om drakula-kulen min vil overleve sikkerhetskontrollen i Munchen.
![]() |
#8 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God formiddag fra BA (First) loungen på LGW. Etter en særdeles hard pinse i London er det klart for en tur til Alicante og noen dager med familie hygge (les detox)
![]() ![]() Gode nyheter ved innsjekk. Ble flyttet fra rad 13 til rad 1. Greit når man bare betalte £140 for billett. Lenge leve Emerald statusen.
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hopp fra det Sørlandske!
Strålende vær her, så nå går turen ut på vannet. I båt dog. Skal bli en herrrrrlig ettermiddag! God andre pilsedag ønskes... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Good mandag!
Her er man akkurat utpakket etter en uventet tur til Gdansk i helgen, fløy med Wizzair for første gang, og det var faktisk en veldig hyggelig opplevelse t/r TRD. ![]() Nå skal koffert pakkes igjen, turen går i ettermiddag til ARN, før man skal til MLA i morgen tidlig.. Rakk å være hjemme i noen få timer i det minste denne gangen da! Pissregn i Skaun i dag, nyt innedagen alle sammen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra Dubai hvor man sitter på kontoret etter en selvvalgt langhelg. Senior er på besøk så det har blitt myyyye god mat og drikke. Det ble også er opphold på Jumeirah Etihad Towers i Abu Dhabi som imponerte selv rimelig bereiste Senior..(loungen deres er nesten verdt turen... fra OSL
![]() ![]() Nyt.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei og hopp fra beautiful Bath (UK). Har bodd via airbnb som bare gruser alt av hotell ned i støvlene. Dette er tredje gang på under et år, og hver gang på et forskjellig kontinent. Gått over forventning (som er høye) samtlige plasser!
Straks ut til fantastiske LHR! Så blir det nok 17 arbeidsdager på rad ute på FBU før 5 dagers hyttetur. Jaja ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Blurp fra Lillestrøm. Litt usikker på hvorfor men jeg dro likesågodt en 12-timer på øret i natt. Voknet av intens teleduring.
Planer for dagen: - Sykle rundt og grine etter mat hos opphavet. - Tilby nevø å låne hjemmekontoret, da nevø ikke har data. - Drikke syyyykt mye kaffe. - Spise sukkererten jeg har i kjøleskapet Ha det ytterst fint
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 09-06-2014 at 14:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Og så herlig kjølig sommerluft det var tilbake i Oslo. :-)
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Forsatt med drakula-kule?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Jepp, og den er helt genial. Istedenfor sne har den en sky av flaggermus som virvler rundt slottet.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
Noen få fra 2. pinsedag | Even92LN | Bilder & foto | 7 | 19-06-2011 14:15 |
Slik ser OSL ut 1 pinsedag. | ENGM 911 | Bilder & foto | 11 | 13-06-2011 22:07 |
God 2. pinsedag. | Twin Otter | Flyforum | 19 | 24-05-2010 22:04 |