![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Om det er mandag, tirsdag eller lørdag så våkner denne kroppen 05:55... Nå er det lyst ute - knallblå himmel men ikke fullt så varmt som tidligere i uken... Blir en rolig start på dagen, så jobbing i butikk før det blir middagsgjester i kveld. Ha en bedre lørdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Og god morgen fra et strålende vakkert Romerike.....
Stod opp litt over 05 i morgest til en vakker soloppgang og er nå på jobb og her blir det parkering av fly frem til 1430 idag... Sååå blir det hjem til et par timer på øyet og for å nyyyte ettermiddag & kvelden så godt en bare kan.... Ha en strålende dag alle! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Alta.
Ikke mye sommer her oppe nei. Det har snødd 10 cm i natt så en burde kanskje funnet frem skiene igjen....?
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Bodø!
Skal til Rognan på Gress banen med c182 å fly fallskjermhoppere! så er det reker og hvitvin i kveld! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bonjour de Monaco!
Solen skiner och termometern visar en bit över 20 strecket. det betyder att jag tar med mig böckerna ner på stranden för att få lite brunfärg i ansiktet. Njut av dagen, I will! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da er en stor frokost fortært og solen skinner. Har endel skolearbeid jeg må få jobbet litt med men håper også å få litt glede av solen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
God morgen fra Atlanta hvor det er kjoelige 9 grader - men pent og klart. Klokken 9 er det semifinale i det lokale slaaballmesterskapet - deretter fest paa Jeffrey's Sport Grill enten det blir seier eller tap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Fantastisk dag...men takket være noen svette damer og menn brukte jeg godt over en time fra Majorstuen til Riis (normalt 5 minutter) - Holmenkollstafetten er mye værre enn all russens festligheter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Faen også! Etter en god lunch på Bølgen og Moi med mamma og pappa ble jeg møtt av en parkeringbot og en by som var delvis stengt pga Holmenkollstaffetten. Ikke fikk jeg gjort noe skole arbeid heller idag.
P-boten var helt latterlig! Stod "kun" 3 meter fra en fortgjenger overgang uten at jeg kan se problemet i det ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
La oss eksportere Holmenkollstafetten til utlandet!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Jeg stod 7 meter fra krysset, men 3 fra fotgjenger overgangen. Trodde ikke de meter reglene gjaldt fortgjenger overganger. Så mange biler som omtrent stod oppå overgangene i områden uten noen som helst hilsen fra trafikketaten på ruten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Det ble stryk for guttungen - og dermed er sesongen over. Meget dramatisk med to udugelige dommere som foerst viste ut treneren vaar (for krangling etter en haarreisende avgjoerelse) og saa ringte politiet da han ikke gikk til parkeringsplassen som anvist men ble staaende paa gangveien for aa se resten av kampen. Little League kan ogsaa inneholde dramatikk!!!
Men vi hadde en flott fest etterpaa med premier, burgere og kake, saa alt er naa glemt! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Som bilist skal man vite, ikke tro
![]() § 17. Stans og parkering 1. Det er forbudt å stanse b) i vegkryss eller nærmere enn 5 meter fra vegkrysset. Avstanden regnes fra det punkt hvor fortaukant, kantlinje eller vegkant begynner å runde, c) helt eller delvis på fortau, gangveg eller sykkelveg, d) på gangfelt eller sykkelkryssing eller nærmere enn 5 meter foran slike steder, ![]()
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
salmon-air:
Quote:
Men hurra, her sør kan vi trøste oss med at flydagen på Kjeller sannsynlivis er reddet! Samme fly, samme folk, samme program. BUT WHAT THE HECK - FLY ER FLY!!! ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|