![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei er det noen som kjenner til amoma som bookingtjeneste? Vi bestilte et hotellrom gjennom de, pengene er trukket men hotellet sier at de ikke har noen booking på oss og at vi dessverre har blitt lurt. De har heller ingen ledige rom. Rommet ble bestilt i går. Jeg ringer Amoma og de sier at alt er ok, og jeg er da litt i stuss om det kun er svindel eller ikke og om jeg bør sperre kredittkortet.
Noen som har erfaringer med amoma.com? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja, jeg brukte amoma til å få "best price" garantien til park-inn / carlson for et par uker siden. De var utrolig mye billigere enn å kjøpe via club carlson appen, men det fungerte bra og jeg fikk et veldig billig rom på Gardermoen.
![]() Om Amoma er seriøse ved bookinger vet jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg booket med amoma i sommer for to netter i Paris i september. Litt ekstra gebyrer i slutten av onlinebookingen, med fortsatt klart rimeligste alternativ gitt at jeg ønsket mulighet til kansellering.
Alt fungerte greit og bra hotell (Hotel D'orsay). Litt off-topic: På samme tidspunkt var jeg også innom en annen mindre kjent nettsted for hotellbooking (husker ikke hvor). Etter dette er antall spam-mail jeg mottar økt kraftig. Jeg tror at et av disse to nettstedene har solgt min mailadresse videre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ok godt å høre dere har ok erfaringer. Det har løst seg hos oss også heldigvis, men kommer ikke til å benytte meg av de igjen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har forsøkt noen ganger, men det har alltid endt opp med at de ikke har noe rom til den prisen de hadde på de sidene som sammenligner ulike booking steder på nettet. Enten ikke rom eller en masse ekstra som gjorde de dyrere. Derfor ingen god erfaring, men det kan jo hende andre har hatt bra erfaring med de?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Jeg booka med de for et par måneder siden, og de funka helt flott de. Fikk en fin pris. Du kan forresten lese flere erfaringer her: https://minerfaring.com/amoma-erfaring/
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|