![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Søndag i dag gitt og det betyr ligafinale mellom Liverpool og Manchester City. Satser på helrød seier her i dag gitt. Så var det å pakke sakene sine for morgendagens tur til London i første omgang. Club Europe venter, senere Club World London City! Gleder meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Solen skinner med med stiv kuling i kastene blir det foreløpig mer bok enn skitur. En halvt øye på Paris-Roubaix blir det vel også og ha et halvt øye med. Vår tur til å lage middag her på hytta i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra bassengkanten i Bangkok. Lader opp til dagens to storkamper, som selvsagt skal ses. Ellers er eneste planen å sørge for å få meg en ny Singha når denne er tom.
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Martinique. Ambisjonene for dagen er å teste undervannshuset til kamera og få WLAN til å virke på gjenstridig Lenovo. Ellers skal det kun sløves i solen.
Ha en god en alle som skal i vannet idag.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger,
Lettskyet pent vær , men en del vind her og idag. Våronn i hagen står på programmet. Deretter pass og lek med barnebarn. Vi har ingen fritidsproblemer her i gården. Fortsatt god søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen! Fin morgen her vestsørøstpå. Sitter på terassen med morgenkaffen mens bikkjene tusler rundt og gjør sine ting. Må en tur ut med trimmer'n og gressklipperen, ellers ikke så mye planlagt. Nå frokost - deretter fotball.
Og hvis noen har lyst på llitt pollen, er det bare å komme og forsyne seg.... Spylte terassen i går men nå er det like jævlig grønt igjen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Oslo!
Sitter her i lugaren på Color Magic å stapper i meg sjøsyketabeletter, skal visst bli opptil 6 meters bølger... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har vært med på dette, kjempemorsomt. Flere ville ikke gi seg og skulle danse likevel. Uansett hva de prøvde seg på så ble det linedance og flere falt over bordene nærmest dansegulvet. Det var som å se en chaplinfilm. Og i taxfree'en var det knuseparty og alkoholen fløyt.
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
"Rekorden" var med Christian IV for sikkert 15 år siden, da var vi ute i 10ish meter etter en kraftig feilvurdering av været. Den turen kom i avisen, husker det var mye stressede folk da. Taxfreen så ut som en krigssone. Tror det som kunne knuse hadde knust, samt at den kjøledisk hadde slitt seg og danset fra vegg til vegg. Jeg fikk kjeft for å gå ut på dekk, jeg skulle absolutt opp på taket for å se på bølgene derifra. Har blitt litt kjedeligere de siste årene med de nye båtene.. 5 meter merker man ikke så godt, og Color Line kansellerer gjerne når det er høyere ![]() ![]() Dagen idag nytes her foran tven, pleier hodepinen fra gårsdagens 50årslag. Ha en topp dag folkens! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Uff da, håper dette gikk bra, men har opplevd stiv kuling på en seiling fra Kristiansand til Newcastle da den båten gikk, det gikk egentlig altfor bra. Ingen sjøsyke. Nå skal det sies at jeg generelt ikke får lett motion sickness.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Ha en fortsatt fin kveld og påskeferie alle sammen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Last edited by Hypern; 13-04-2014 at 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Godt, motion sickness (som sjøsyke er) gir seg heldigvis kort tid etter at bevegelsen har opphørt eller blitt vesentlig mindre. Det verste er vel at man fort kan få seg en psykisk knekk etter på og at man blir kvalm bare man tenker båt/bil/fly. Skjedde med meg etter en tur i småfly hvor jeg ble kvalm, men ikke spøy. Da var det knapt en tur i bil hvor jeg ikke følte meg vel en stund etterpå, men ble heldigvis kvitt det. Men det var min psyke som spilte meg et puss og psykologi skal man ikke undervurdere. Nuvel, jeg kan knapt se frem til i morgen på BA. Første i Club Europe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 14 | 30-07-2018 00:23 |
God søndag fra Oslo | EB | Flyforum | 10 | 05-06-2017 01:49 |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 13 | 16-08-2015 22:02 |