![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Til tross for eksamensforberedelse i et fag med 1500 siders pensum, deltar klassen min i 17-tog dette året.
26 ivirge Luftkrigsskole-kadetter går forrest i toget i Trondheim, bak det første korpset selvfølgelig. Ha en god nasjonaldag og syng pent til nasjonalsangen! -Vi må stå stille og hilse, vi! ![]()
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i ATL skal ihvertfall flagget opp! Noe saerlig mer feiring blir det neppe, unntatt muligens en smaaoel eller to til Arsenal-Barcelone ...
![]() Og den 17. ser ut til aa bringe stort sett pent vaer med muligheter for litt Tor med Hammer'n paa ettermiddagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bergen også !
-Noen som må være på jobb også på slike dager ! Men vi er bare to stykker mot tre normalt. Skal gjøre oss tidlig ferdig så det blir etpar timer på puta før det blir liv i leiren..... Litt duskregn her i sentrum nå. -Men betydelig mildere enn tidligere i uken ! Gratulerer med dagen alle sammen ! -Kos Dere på den store dagen ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Gratulerer med dagen...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Litt døgnvill etter østenturen.Full frokost kl. 05:30!
I dag skal det flagges for første gang i den nye flaggstanga her i gården.Kun en time og 10 minutter til. ![]() Og så har EB passert 10000 innlegg her på forumet med god margin,ser jeg.Jeg sliter med å nærme meg de første tusen! ![]() Ha en fortreffelig nasjonaldag,alle sammen! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Snart har jeg også finere bil...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gratulerer med dagen fra Monaco der dagen bringer arbeid og en "lunch cocktail" på konsulatet samt lax, vaniljeis og jorbaer i aften
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Gratulerer med dagen fra Oslo. Kom hjem 7.45 i dag morges etter å ha vært russebilsjåfør i hele natt hvilken vil di 0 søvn. Men allerede nå har jeg fått tatt en dusk og dressen er halveis på og det er tid for familiens 17mai frokost
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Ingen har sagt at folketoget igjennom lille Trondheim sentrum varer i 1,5 timer... Hører vi gnagsår av Luftforsvarets permsko? -For ikke å snakke om sjokkabsorbsjonsskader i benbygning på brustein? Nja...
![]() ![]()
![]() |
#10 |
Air Traffic Controller
|
![]()
hipp hipp fra Evenes international
![]() Hvor heeeeen du går i liiiii og fjell, tra la la la la laaaaaa la la la la la la la laaaaaa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God kveld fra Alta.
Kald 17. mai her i nord i dag. Litt snø har det også vært i luften. Under toget var det ikke så ille heldigvis. Tok meg en sykkeltur litt senere på dagen, og da kom det en skikkelig snøbyge. Nå er det like før CL finalen og jeg skal rigge meg klar til den. Satser på det blir en bra kamp.
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|