![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Morgen fra Trondheim.
Jobben kaller etterhvert,må vel smøre noen matpakker og skrape litt is først. Ha en fin en ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Tidlig morgen fra Lillestrøm. Ned til flytoget, før det blir OSL-ARN-DUB-CPH-OSL i dag. Alt dette for et lite møte.
Giddy-up, som noen sier.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Rett under null og nå har det begynt å snø. Ser ut som jeg blir sittende i skogen til langt på kveld før jeg må hjem og pakke. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 19-03-2014 at 07:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bonusjeger
|
![]()
God morgen fra godstolene i avgangshallen på Flesland. Fri for forelesninger i dag, så hva gjør man da? Bestiller seg en dagstur med youth fare selvsagt!
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
A hoy. Vått i Stavanger. Snart utvikler vi vel gjeller. Endelig morgen. Første nattevakt ferdig. To igjen. Ti dager til flytur i wrap. Trøtt som en strømpe. Bingen neste! Å hei!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Morn fra kantina.. Virker som vi får en treseter hver til EWR ... 38 kom inn nesten en time tidlig... Chicago here we come...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
Jaja, god tur, folkens! Kalde Trondheim helsar.
![]() |
![]() |
#9 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Jaja. Så sjekka eg Altinn. Det hjalp litt på humøret og reisebudsjettet for sommarferien. Får slutte å sutre og begynne å jobbe
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Var også happy med Altinn i dag tidlig:-). Regntung dag i Bergen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hilsen Discus fra SNSK og meg ombord UA 39
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Tananger
Her nyter man noen dager med fri før man på fredag skal en tur ut i havet. Dagen til nå har man bl.a. brukt til å kjøre 3 forskjellige MINIer, 2 diesel og 1 bensin. Min nesten 3 år gamle og 2 flekk nye. Gøy det ![]() Mindre enn en måned igjen til man skal til LIS igjen, gleder meg til det ![]() Men først skal det bookes om flybilletter til BGO... Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God dag fra Sandvika,
Tid for lunsj etter en "flying start" på dagen over fjellet. Regn, surt og kaldt i sørvest på morgenkvisten. Satser på at det er bedre ved retur senere idag. I kveld blir det He115 prosjektmøte i FMS. Ha en fortsatt fin dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du får kakke Farmer på hodet .... 5F på SK2538 ..
![]() G'moorgen . .vært på Home Depot og kjøpt musefeller etter at vi oppdaget at katta nok har ligget på latsiden i det vinter. Feller er utplassert på strategiske steder i garasjen, så får vi påpe det gjør susen. Kaffekopp nummer to er akkurat tom .. nå blir det litt stresstest av sanitæranlegget før jeg kaster meg ut i arbeidslivet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag! | Hypern | Flyforum | 16 | 23-05-2018 17:08 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag | Ståle | Flyforum | 13 | 03-07-2013 22:15 |
God Onsdag | learjet | Flyforum | 18 | 07-07-2011 05:10 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |