![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei, Jeg skal ut å reise med WF/SK i morgen (søndag 19JAN). Jeg tenkte å springe fullfart opp til *A Gold i Aegans Miles & Bonus.
Er det mulig å legge inn Miles & Bonus nummeret på nettsidene til SAS under innsjekk? Jeg ser bare mulighet for EuroBonus og MileagePlus. Er det noen andre måter å gjøre det på slik at poengene tjenes under A3? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser ut som du har et browserproblem .. bruker du IE ..?
![]() Ikke gjør det .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
chrome bruker jeg
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da var alle tre nettleserne prøvd (IE, Opera og Crome). Samme resultat på alle... Mistenker SAS IT her og nå
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Ser ut som at nettsiden ikke laster fullstendig .. virker normalt her hos meg - får hele regla med FF-programmer ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
hmm, da må jeg bare retroregistrere poengene
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
PM meg referanse og ebb-nummer så skal jeg legge det inn for deg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Trenger ikke retroregistrere det om du ikke har påbegynt reisen, det kan du gjøre før avgang på flyplassen.
Men MOW-ern fikser det nok for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Problemet er at det ikke er bonus-avtale mellom WF og A3 .. feilmeldingen kunne kanskje vært litt klarere ..
![]() http://en.aegeanair.com/milesandbonu.../air-partners/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Monkey Traveller
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Er EBG og ser at jeg allerede vil klare og nå ny periode EBG før opptjeningperioden er over.
Men det kan komme år med mindre reising og jeg ser derfor på muligheten og skaffe *G hos Aegan ,pønsker derfor nå på muligheten og kreditere flighter med hhv SQ og TK, SAS til Aegan, det jeg lurer på vil jeg fortsatt få tilgang til lounger og event Fast Track med fysisk EBG kort om jeg krediterer flightene til Aegan bonusprogram? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bonusprogram kan alltid bli lagt inn på Lufthansa og/eller LOT sine nettsider før avreise. Trenger kun PNR+etternavn. Funker som en kule!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei. Jeg skal ut og fly WF og SK, og sliter ved innsjekk på sas.no å registrere A3 Miles&Bonus som mitt bonuskort. Mulig det kan ha noe å gjøre med at WF er første segment, og at A3 ikke kan brukes her. Jeg har forsøkt gjentatte ganger å legge inn A3 som bonuskort på alle segmentene med SK, og EB på WF-segmentet. Trykker så "registrer mine poeng" i innsjekkingsdialogen, men det som skjer er at alle segmentene kobles til Avianca (AV) med mitt EB-nummer, og der er jeg ikke engang medlem!
A3 er korrekt lagt inn i bestillingen, og vises også som eneste kort i PNR på for eksempel LOT.com. Er det noen som har råd for å få registrert dette riktig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Prøv å kontakt Widerøe på chat, de kan hjelpe til med mye!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS kutter opptjening i GO... med nær 95% | Fnate | Reiseforum | 68 | 17-12-2018 17:25 |
Opptjening og mileagerun med Aegan (splittet fra Eurobonus mileagerun-tråden) | Molinari | Reiseforum | 105 | 25-09-2014 00:11 |
Innsjekk til New York med SAS 3FEB? | MD80Kristian | Småprat | 4 | 03-02-2013 12:25 |
Opptjening hos Aegean Miles&bonus? | jameson82 | Reiseforum | 1 | 25-05-2012 08:13 |
SAS EuroBonus: opptjening og uttak med Cimber Sterlin | FlightDeck | Reiseforum | 1 | 29-08-2009 15:26 |