![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hyggelig utsikt på vei til jobb I dag hvor man måtte hente bilen på naboklubben. Årets store firmaevent ble avholdt (med slitsom golf på dagen) og vi var en glad gjeng på over 300 mennesker, med det som kunne krype og gå av partnere og kunder. Dragen representerte Norge bra og imponerte de forskjellige nasjonene med å komme syklende dresset opp og blid tre uker etter kalving. (det kjipe var at flere spurte om det var min datter).
Nyt dagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. På tide å komme meg ut i Skogen. Interresant og hektisk uke med første rapportering i ny stilling, samtidig det fortsatt mangler en avløser for min gamle.....lukter dobbelt opp. Trening i kveld, enten fotball med kolleger eller en time på Sats, avhengig av hvor lenge jeg blir sittende
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen! Ferdig med 4x4 intervalløkt allerede, og får bevege meg til jobb etterhvert. Regn og vind (som vanlig) i Bergen, heldigvis langhelg på østlandet i vente...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hurra det er mandags morgen. Hvilket betyr at helgas siste tolvtimersvakt er over. Loppekassa neste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Morn fra Trondheim
I likhhet med Someone er tran også inntatt her, men jeg har feigversjonen med sitronsmak ![]() Maaaaange kunder på morran,med dertil leiebil, så det blir mye å gjøre. Ha en flotters dag i det ganske land ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Ajman.
Slitsomt å være her som dere ser |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trøndelag. Her kan vi skilte med tre hostande i huset. Har hatt i meg pyse-pyseversjonen av tran i kapselformat, utan at det hjelp på formen . Ein snartur til ei avtale, og så blir heimekontor skifta ut med heimedag med sjuk liten. Ja ja. Ha ein bra dag, alle!
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra tiggerstaden. Mens jeg sitter visumfast i Norge klør det i bookingfingeren. 14 turer fremover er booket. Må snart tenke på planer til jul.
Må være hjemme idag for å slippe inn fibermontør som borettslaget sender. Ha en god en alle i deler av verden mer tilpasset menneskelig eksistens.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mornings fra Oman
![]() Godt og varmt her, straks blir badeshortsen funnet frem. Solbriller på! ![]() Need I say more? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Hilsen fra Kuala Lumpur ...hjem i morgen etter 4 dager/netter.... Går nok greit med SQ , som alltid
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Nederland! På toget på vei til universitet etter en flott helg hjemme i Trondheim. Et spørsmål, flyet fra TRD til CPH var så forsinket igår at jeg ikke rakk forbindelsen til AMS. Fikk hotel, alt gikk smuud fra sas og er storveis fornøyd med det. Men har man rett på ytterlige kompensasjon når man ankommer destinasjon neste dag? Forsinkelsen var forøvrig grunnet teknisk problem på flyet.
God mandag ønskes alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Prøv loungen hos Conrad Singapore. Gratis alkohyler hele åpningstida. God morgen fra UiO. Dagens andre frokost er fortært etter en tidlig treningsøkt. Forelesning og div annet står for tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Joda, har vært der om kvelden og meget bra, men elsker maten her..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
"God" formiddag fra TOS. Skulle egentlig vært på EVE, men nå blir det buss i stedet for. Konge! :-(
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Antakelig ja.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
<konspirasjon> "dårlig vær" på EVE er nok et strategisk valg man har gjort, slik at man kan kjøre pax i buss fra TOS og slippe å betale passasjeravgifter på EVE. (Og så får man dekket cheimtrailsa over ett større område..) </konspirasjon>
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Konspirasjoner innehar mange former for logikk .....
![]() Quote:
Redaktører er morsomme dyr..... G'moorgen fra vestsøørøst! Øredøvende fuglestøy ute .. tolker det som at det er vår. Solen har såvidt begynt å spe sine stråler over en klar og blå himmel. Her blir det en liten spasertur på jakt etter dagens nabo før jeg tar meg en formiddagslur. Siste sjanse til å trimme buskasene før jeg reiser, så det blir vel en omgang med trimmeren også. Ha en solfylt dag ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Da var det mandag | Someone | Flyforum | 16 | 09-11-2015 16:19 |
God mandag allerede? | SudCaravelle | Flyforum | 17 | 22-04-2013 23:45 |
Cathay overvejer at fjerne IFE-skærme, og Scoot har allerede gjort det | jefi99 | Småprat | 22 | 17-06-2012 21:20 |
Hurra nå er det barre 19 dager til jeg skal reise til MAN | oddi | Reiseforum | 35 | 10-02-2009 11:33 |
Hipp hipp hurra hurra for Trety! | EB | Flyforum | 22 | 21-09-2007 16:39 |