![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen! Sovet godt etter gårsdagens sammenstøt med Christine Kohts pupper... Nå pakkes kofferten og helgen tilbringes på Røros. Ha en flott fredag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da er det å se frem til en ny helg med mye arbeid. Så her er det å brette opp ermene og finpusse de siste detaljene før det smeller i gang i ettermiddag. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra Trondheim.
Ukas siste arbeidsdag og kvelden tilbringes i soffan med en bayer. I morra blir det oppussingshjelp til en svoger. Ha en strålende fredag ![]() ![]() ![]() Last edited by LN-FHU; 07-02-2014 at 08:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Jobben kaller før det blir en mini bursdagsfeiring for en kamerat. Men er sjåfør så blir Farris i glasset. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - veien mot Gardermoen
![]() ![]() Frem med rulleskiene - eller vannskiene - snøen råtner. God helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Freguent Flyer
|
![]()
God Morgen! I helgen blir det ut i skog å mark og muligens litt avslapping.
Neste uke starter med en snartur ned til Bergen.
![]() |
#7 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Gooood helg fra Skaun!
Hjemmehelg, nesten så man heiser flagget! ![]() Rekker et par fotballkamper også, så da er alt OK! ![]() Ellers merkes det godt at OL nærmer seg, fruen mektig bekymret, men med reiseplanene mine de neste ukene slipper hun nok å se for mye ufrivillig sport.. hehe. Rødvin, hjemmelagt Biff Stroganoff i russisk stil og kos i sofaen står på programmet her. Nyt helgen dere også, hvor enn dere er i verden! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Glad "søndag" her i Dubai. LX leverte kofferten sist kveld... Været topp
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
"God" dag.. Tydeligvis allergisk mot Thai mat også nå da man har en skrekkelig hodepine. 26 skandinavere med fri drikke er medium lurt. Mor er i god norsk stil oppe og styrer så nå tusler vi bort på naboklubben for å introdusere SCjr til "golfens verden" Iskalde Steinlagere i dobbelbunnet glass er utmerket mot allergi har jeg hørt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Fjellhamar.
Her har man gått i den tradisjonelle fellen, komme for tidlig på jobb..... Har senvakt, og da pleier vi å komme en del senere, da det gjerne blir ganske sent før vi får tuslet hjem. Men i dag hadde jeg litt på tapetet, så jeg ramlet inn i 8 tiden. Crap. Kommer til å angre på det utpå kvelden. Ser ut som vi skal få flyttet litt laks denne helgen også ![]() Ønsker alle en trivelig helg S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, kun kort tid til helg
![]() Om du ikke får plass til alt på flyet, så send resten til Lillestrøm, det er en der som er veldig glad i laks ![]()
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Grå og våt morgen fra Sola, her hadde man tenkt å ta litt fri i dag, men et ørlite rykte om kake i lunsjen fikk meg til å ta helomvending, nå håper jeg at rykte stemmer...
Vell, helg igjen, drittvær er meldt men da slipper jeg å leie plenlufter for å freshe opp plenen - fantastisk med alt vi kan utsette. eller? Etter 4 dager i Trondheim, uten noe øl, blir det øl, vin og god mat i kveld. I morgen blir det ihjelslåing av noen timer på handlesenter, det blir nok jentene fornøyd med. Ellers går dagen i dag med til ajourføring av påbegynte oppdrag i oppdragsstyrings systemet samt skriving av reiseregning. Ha en strålende Fredag fra det grå og våte Sola |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hallo fra kurs på Trysil. Som den snøholikeren jeg er sliter jeg litt med å holde meg i ro - heldigvis er det meldt en del snø i løpet av kvelden og det lover enda bedre for ski i morgen!
Neste helg blir mest sannsynlig første rolige helg i år hvor ingenting er planlagt - skal innrømme at jeg gleder meg litt. Ellers har jeg fortsatt ikke flydd i Februar, og skal prøve meg på en fly-fri måned ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
>>>>><<<<<
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra selveste BOO! I dag skal man få testet ut om bommene ved flyplassen gjør nytta si. Avinor har installert bommer slik at kollektiven får stå i fred nærmest terminalen, uten at privatbilister roter det hele til ved å stå slik at de hindrer bussen i å kjøre. ![]() Så da er det duket for arbeidshelg! Nordoverturer venter meg alle ettermiddager, fram til og med mandag. Med relativt tørre veger, klarvær og kaffe skal jeg få helgependlerne og andre reisende dit de skal, og det skal ikke mangle på folk; vi bruker som oftest å kjøre to busser ut av Bodø på fredager, og det samme fra Fauske da. Her er det bare å brette opp arma og være klar til innsats. ![]() Ha en flott helg, og god vakt til alle helgearbeidere! Husk: uten oss ville AS Norge stått i still. ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra Hiton Dysseldårf!
Her ble man oppgradert til en suite ved ankomst i går. Aldri feil det nei. 10 grader og overskyet her. Nesten vårlig. Moro å høre at det laver ned med sludd hjemme. Godt man ikke er der. Mye fine barer i Dysseldårf kan jeg forøvrig meddele. Får sjekke ut noen flere av dem tenker jeg. Det heter musserende vann! Nuvel. God helg!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Peter Fox
|
![]()
God formiddag fra lufthavnen,
Ett par timer til - så er det helg,
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra BGO. På tur til London og Chelsea kamp. Oppgradering ble det gitt. Kos! Er faktisk første gang med BA.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata! To timer igjen av arbeidsuka. Hjem til rakfisk og musserende, etter hvert. Ellers bare TV og SOFA på agendaen. Det er ikke så verst. Bare 19 dager til jeg sitter i Cape Town.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gjør ikke noe om dere gir beng i å sende til Asia i neste uke. Just sayin'...
Quote:
![]() God etternoon fra Lillestrøm. Her er det hjemmekontor med klesvask og div. Straks skal jeg ha med elefanten ut for å finne klistremerker til den nye kofferten vår. Ha en strålende helg. Anders
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Miami International Airport Hotel. Dårlig uttelling med hensyn til flykikking fra hotellet, tåka ligger tjukk:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad fredag | EB | Flyforum | 11 | 16-12-2016 23:01 |
Glad fredag! | EB | Flyforum | 16 | 26-11-2016 22:47 |
Glad fredag! | EB | Flyforum | 25 | 19-02-2016 17:44 |