![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Litt tidlig å gå på besøk - så da blir det en rolig stund i heimen før besøk på Kolbotn om noen timer. Blir også et besøk på Kunstindustrimuseet i dag for å se på tidlig norsk design. Ha en bra søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Får vel komme meg opp og lage litt frokost til kona og arvingen som alt har vært oppe lenge.
På Holmenkollmarsjen i går var forresten Swiss en av sponsorene og fikk også gavekort på noen hundrelapper med dem. Kan ikke huske å ha sett de sponse arrangementer her i Norge før? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God kveld fra Sydney... Fin kveld på vår favoritt irsk pub her, Scruffy Murphy, i mange år nå... Herlig irsk musikk i kveld.
Er vanligvis innom hver kveld, men kom raskt ut på fredag kveld... Passet ikke, vi var langt over ØVRE aldersgrense... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - herlig morgen for alle som oppholder seg her
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra fjellheimen i Lommedalen. Deilig å nyte utsikten i finværet, men snart er det avgårde til den 3dje og siste dag med flyvning, nemlig skiflyvning i Vikersundbakken.Vi kjører til Drammen, derfra tar vi buss sammen Freund, Prevc, Ito, og alle de andre hopperne, med untak av Nori, som får sitte på i en privatbil 2 timer senere, da han ikke hopper kvalik hopp. I Vikersundbakken blir det å henge sammen utøverne i bånn av bakken, ofte pleier jeg å stå borte ved skifteområdet til hopperne i en av omgangene, hvis jeg ikke tar heisen til toppen og holder meg ved ventebua, der utsikten kan nytes samtidig med vi ser hoppene på skjermen. Så får vi håpe de tillater litt høyere fart i dag, så vi kan få enda en ny verdensrekord. Uansett blir det nok en bra dag. Så får dere som må nyte det fra sofakroken ha en bra dag dere også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra tiggerstaden. Bare jeg finner giraff-trusa så skal jeg blåse støv av skiene og prøve dem for første gang på mange år.
Ha en god en alle som gjør løypene utrygge.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra MAD. På vei hjem med BA, og tar jeg ikke helt feil, så trakk jeg rett lodd i fly lotteriet. Akkurat parkerte en 321 med G-ME** reg, noe som vel betyr internasjonal konfig. Me like!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Jeg var tidlig ute med å skrive "helt uøvd" på ski på skjemaet på sesjon, for 30 år siden. Og siden den gang har jeg ikke øvd. Men det er jo fint ute, så da må man vel, som god nordmann, ut en liten tur. Ha en fin-fin dag, med eller uten ski på beina!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Nydelig søndag morgen. Fikk sett The Martian i går. Veldig bra, og så ulik boka at det var gøy å se selv om jeg leste boken da den kom ut.
Men viktigst av alt var gårsdagens harde konkurranser... ![]() #BOOM
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Snillfjord.
![]() En flott dag med mye sol og blå himmel har blitt til en kveld med skyet oppholdsvær. En eller annen på TV gnålet om at det kan komme litt hvitt påfyll i kveld, men enda godt det ikke er snakk om store mengder. Ikke de store bedrifter i dag. 2 av 3 kamper fra super-søndag i PL er unnagjort og den siste er akkurat i gang. Etterpå skal kommende uke planlegges litt før man bare lar søndagen ebbe ut. I morgen er det duket for kake-kalas når lillesøster skal feires. Før det skal søppel kjøres vekk til gjenvinning, og deretter må bilen ryddes da modern skal bruke den i jobbsammenheng senere i uka. Ha en forsatt strålende søndagskveld! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Og slik var det også. Club World seter og god stemning. Om dette blir hverdagen fremover fra Oslo, som det har gått rykter om i andre tråder, så er det bare å glede seg. Da er det ekstra 1000-lappen fra Euro Traveller vel anvendte penger!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag:-) | EB | Flyforum | 9 | 07-10-2018 15:41 |
Glad søndag:-) | EB | Flyforum | 8 | 04-07-2016 11:48 |
Glad søndag! | LN-MOW | Flyforum | 24 | 29-03-2009 23:57 |