![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Vi er en liten gjeng som skal reise til USA på sensommeren. Planen er å fly til SFO og hjem fra New York tre uker senere. Av flybilletter så har jeg et ønske om å fly A380 fra LH bortover og SK hjem, direkte fra EWR til OSL, men dette virker umulig å kombinere... Kan selvsagt fly UA hjem, men er ingen stor fan av 757 og som EBS mister jeg muligheten til å ta med ett ekstra kolli (kan være veldig kjekt etter 3 uker i USA). Noen som vet av noen tjuvtriks for å kombinere LH og SK på denne reisen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvor er det du ikke greier å booke, eller hva er det du ikke greier å få til?
Har du forsøkt på wideroe.no?
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Carrier LH TLNNNOW NYC to OSL (rules) Code:
OPEN JAWS/ROUND TRIPS/CIRCLE TRIPS FARES MAY BE COMBINED ON A HALF ROUND TRIP BASIS -TO FORM SINGLE OR DOUBLE OPEN JAWS. MILEAGE OF THE OPEN SEGMENT MUST BE EQUAL/LESS THAN MILEAGE OF THE LONGEST FLOWN FARE COMPONENT. -TO FORM ROUND TRIPS -TO FORM CIRCLE TRIPS A MAXIMUM OF TWO INTERNATIONAL FARE COMPONENTS PERMITTED. PROVIDED - COMBINATIONS ARE WITH ANY FARE FOR CARRIER LH/UA/AC/OS/ LX/SN IN ANY RULE IN TARIFF |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for gode svar, det forklarer jo hvorfor jeg ikke klarte å finne det. Får vel nøye meg med 757 hjem og evt betale noen sure dollar for et ekstra kolli.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Billig enveis reise med Lufthansa umulig? | hifiman | Reiseforum | 13 | 22-06-2015 21:46 |
Kombinere SAS PLUS og GO Oslo-Svalbard? | meliiis | Reiseforum | 4 | 07-08-2014 15:24 |
Ofte lurt aa kombinere SAS og Norwegian | jb1 | Småprat | 4 | 10-01-2013 19:30 |
LH Miles&More, umulig å få valuta for poeng? | robertaas | Reiseforum | 8 | 07-12-2011 21:03 |
Happy-billetter - TOTALT umulig å endre på? | anders320 | Flyforum | 33 | 14-05-2007 23:52 |