![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra Sofia. Her skal man ut og se på historisk stein og rosemalte hus.
Ha en god en alle med noe kulturellt på tapetet idag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Tidlig på da junior tydeligvis var ivrig på og starte dagen. Litt tidlig spør du meg. Men det betyr at jeg vel blir førstemann inn døren når Maxbo borti gata her åpner, da jeg må ut og kjøpe fancy plank til balkonggulvet. Skalldyrsaften med kona i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser og ut som Midtøsten-USA trafikken går langt sør i dag og vi i hovedstaden har "rappet" overflyvningene fra vår mann i Snillfjorden. EK231 til IAD passerte nettopp, og nå passerer Azerbaijan sin eksotiske A340-500 over her, hvilket jeg ikke husker kan ha sett før
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God lørdagsmorgen fra en AF-lounge på ORY!
![]() Blei ei litt merkelig rute hjem PNR-CDG, ORY-SOU-GLA...men denne ruta er mye bedre enn den første rutingen reisebyrået ville sende meg ut på, så man kan vel ikke klage da man kommer seg hjem i noenlunde minnelig tid :-) Ha en strålende lørdag folkens!
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Her er frokost igang og de siste forberedelsene til lunchbursdag til minstemann skal gjøres istand. Ha en strålende lørdag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag fra Bangkok. Ørlite snev av hangover i dag. Hadde en hyggelig kveld med venner på Long Table i går. Veldig bra thai crossover mat, og fint å nyte utsikten fra utendørsbaren etter middagen. Ikke helt Sirocco eller Moon Bar, men duger absolutt. Kvelden ble avsluttet med litt "bar hopping" langs Sukhumvit.
Ha en aldeles fortreffelig helg ![]() http://www.longtablebangkok.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen...eller tidlig formiddag fra Snillfjord.
![]() Her det skyet opphold, og enn så lenge ingen nedbør og 6 plussgrader. I dag er det skremmende lite på planen, noe engelsk fotball, tippeligaen og hjemmelagd pizza, i grunn en grei lørdag det. Quote:
Haha, deres mann i denne bortgjemte bygda sov til en sjeldenhet såpass lenge at han neppe hadde fått de med seg uansett. Når jeg var kommet dit hen og fått fyrt opp FR24 så hadde EK231 unnagjort nesten hele turen over fastlandsnorge denne morgenen. Det verste med dette er at jeg trodde at jeg og EK231/203 hadde et fast morgenmøte hver morgen. ![]() ![]() Ha en fortryllende lørdag forumister!! ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 18-04-2015 at 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dornier
|
![]()
God morgen fra Sør. Flott vær. Vedarbeid i dag :-)
Sitter med kaffe og leser VG. Tror journalisten trenger en kaffe, legg merke til hva han sier på slutten og få deg en latter å starte dagen med... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - sommervær er ankommet - skal lufte meg litt på OSL sine sanddyner i ettermiddag også - for å se om det er noe sommernytt
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Rolig helg i heimen, satser på sørge for at en Stangekylling får fin farge i ovnen og om våren passer det godt asparges og rosévin til, vil jeg tro.
Trådstarter skal se på historisk stein, det finnes jo andre ting å se på også i Sofia ![]() ![]() ![]() ![]() Ha en fin-fin helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 24-06-2017 14:01 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag fra Tromsø | LN-FHU | Flyforum | 12 | 22-08-2015 22:52 |
God lørdag fra flytoget | WF789 | Flyforum | 9 | 03-01-2015 13:23 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 7 | 22-11-2014 15:08 |