![]() |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Erik G. Braathen i Norwegian er kåret til "Årets styreleder".
http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet....02&cat=103 Hans farfar grunnla flyselskapet Braathens S.A.F.E. Nå er styreleder Erik G. Braathen i Norwegian kåret til "Årets styreleder" for hans bidrag til billigselskapets opptur. Braathens ledet i flere år firmaet Braathens S.A.F.E., som hans farfar grunnla i 1946 Selskapet som senere ble en del av SAS-gruppen. fra n24.no her |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Hm , trodde det var Petter Jansen og Jørgen Lindegaard sin fortjeneste jeg ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Vel han fortjener ingen pris for jobben hans i Braathens....men kanskje han har lært av sine feil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
hmm, han har da vært ganske usynlig spør du meg, og Norwegians suksess er vel ikke primært styrelder Braathens fortjeneste, men heller Kjosern og SAS Braathens.... Om noen hadde spurt meg om hvem jeg trodde skulle bli årets syreleder hadde ikke Hr. Braathen stått på toppen av listen min, nei.... Overraskende
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Braathen er en hyggelig fyr... Men årets styreleder vet jeg ikke helt. Hadde vært tøffere om de hadde funnet frem til en yngre kvinne fra styrerommene...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nok en grunn til å spørre seg hvorfor SAS velger å beholde Braathen-navnet.
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny styreleder til SAS | Someone | Flyforum | 35 | 11-04-2018 00:09 |
Gustafson er årets sjef og SAS årets flyselskap i europa | Dash | Flyforum | 25 | 31-05-2013 16:42 |
Hedemarking blir Styreleder i Avinor ! | Tertit54 | Flyforum | 0 | 23-06-2010 18:12 |
Overvekt kostet styreleder jobben | MartinL | Flyforum | 14 | 06-01-2010 18:06 |
Styreleder i DY kjøper seg opp i SAS | MartinL | Flyforum | 28 | 01-03-2008 18:32 |