![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Som titelen tilsier, så ønsker jeg å høre hva andre her tenker.
Jeg har nå i 3 år vært Flying Blue statuskunde (gull og nå sølv) grunnet lett oppgradering på kun 15 og 30 flights for sølv/gull. Men på den andre siden så reiser jeg kun på billigbilletter som gir meg 25% opptjenning. Noe som gjør at jeg sitter igjen med svært få miles. Jeg vurderer nå og gå over til Delta Skymiles da jeg da vil kunne få 100% opptjenning i alle de klassene jeg normalt flyr til 25% hos FB, men da vil jeg miste Skyteam Elite statusen, som jeg har begynt å like, da jeg får benytte meg av SkyPriority som har blitt veldig bra i det siste. Så jeg er nyskjerring på hva dere erfarne tenker, Priority eller Miles?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Husk at fram til du evt. har oppnådd ny status hos Delta vil du måtte betale for innsjekket bagasje hos KLM og AF.
Ei felle med Skymiles er at enkelte KL-klasser har 0 opptjening. Min forrige tur med KL som hadde gitt 25% på hvert leg i FB ga 100% på utreise og 0% på hjemreise i Skymiles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Det må være veldig få bookingklasser som ikke gir opptjening, Delta endret mye i mars http://www.delta.com/content/www/en_...-airlines.html I tillegg mottar du bonus på 25% som Silver og 100% på alle andre tiers med Delta, så opptjeningen er mye bedre |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Resurs Flying Blue | kekker | Reiseforum | 59 | 16-05-2024 22:35 |
Statusmatch Flying Blue til Skymiles? | jb1 | Reiseforum | 14 | 20-08-2011 13:45 |
Delta fjerner utløpstid på SkyMiles | Someone | Reiseforum | 5 | 16-02-2011 13:01 |
Opptjening KLM Flying Blue | jb1 | Reiseforum | 7 | 17-02-2010 20:28 |
Flying Blue opggradering | jb1 | Reiseforum | 5 | 19-01-2010 17:09 |