![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hva er poenget?
Samme deltagere, samme diskusjoner, samme tripreports etc... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fin side. Takk for tipset
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() Bonusfeber har fokus på reise og hvordan få mest ut av reisene med tanke på bonusopptjening, bra deals på fly, hotell, leiebil etc. Siden er i startgropa, og jeg tenker vi vil se en bra utvikling der i tiden som kommer.
![]() Last edited by Cecilie; 28-11-2013 at 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Man har i alle fall muligheten til å si "god morgen" for andre gang, og til og med til enkelte som ikke sier "god morgen" på nettet mer enn en gang.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Som Cecilie sier, har bonusfeber.no ett helt annet fokus enn Flyprat som i utgangspunktet er en side for flyinteresserte der utgangspunktet var folk i bransjen som hadde Scanair som ett møtested. Vi fokuserer på bonuspoeng og reise, i samme retning som milepoint der mange gir beng i hvilken flytype og reg man flyr. Siden det ikke var noe alternativ i Norge, endret Flyprat seg til å bli en herlig miks av folk som reiser mye i tillegg til flyinteresserte. Siden er i Beta og er ikke egentlig lansert skikkelig enda, så det er korrekt at forumdelen av siden har mange fra Flyprat som aktive medlemmer. Med de markedsplanene vi har, forventer jeg at vi får ett godt tilflyt av andre typer medlemmer. Vi har også mye større fokus på en blogstyle førsteside med daglige artikler, tester med mer. Den siden har blitt veldig populær allerede og jeg håper at forumet følger etter med alle de aktivitetene vi har planlagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Synes sidene ser lovende ut, flott design!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
synes den siden så veldig fin ut. Skal legge den til som en av startsidene mine. Håper dere klarer å holde innholdet oppdatert og relevant. Krever jo litt å få til det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og så kommer businessclass.no. Det beveger seg i forumkonkurrensen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det är väl jättekul att det finns mer att läsa!
Jag tror alla tre sajter har unika "selling points" och kommer leva sida-vid-sida under lång tid framöver. Jag gillar Flyprat, är medlem i föreningen och önskar att det fanns något liknande i Sverige för rena flygplansdiskussioner. I slutändan handlar väl allt om vem som har snyggast taggar på väskorna? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, jeg synes det er bra om en del av 'reise-trafikken' flyttes fra Flyprat. Fint med trafikken, men jeg tror Flyprat klarer seg likevel. Interessen for bonusprogrammer og reiseaktiviteter på nett er klart økende, og er best tjent med egne sites. Jeg tror likevel mange vil besøke begge og at Flyprat totalt sett vil tjene på at siten fokuserer mer på den rene flyinteressen. Men det er jo selvfølgelig avhengig av at vi brukere også er 'flinke' til å bruke sitene riktig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva skjer med Bonusfeber.no? | CaptainMorgan | Småprat | 16 | 02-10-2015 18:55 |
Bonusfeber arrangerer middag med Singapore Airlines i Oslo 26. novembe | Tommy777 | Flyforum | 0 | 15-10-2013 20:04 |