![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ser ut til at det er best med en egen tråd for dette sprøsmålet.
Sitter og vurderer en tur som vil innebære overnatting i London (Heathrow) med to små barn. Dersom jeg ankommer T5, vil drosjesjåførene være villige til å ta en såpass kort tur som til et av flyplasshotellene? Tenker da Park In eller et av Sheratonhotellene. Hva koster det i tilfelle? Kan jo ta shuttle buss, men pes med barn og kostnaden blir vel fort 16 pund en vei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var ikke noe problem for meg i juni 2011. Betalte vel rundt 15 pund fra T3 til Holiday Inn Express, større bil, 5 pax med bagasje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Vet det fungerte slik for 25 år siden, og da gjør det sikkert det fortsatt. Takk for tips.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det skal ikke være noe problem med det, de som tar så korte turer blir (som TOS sier) sluset rett frem i køen etterpå. Men hvis du tar en tur til et sted som ligger rett før Kew Bridge kan de ofte bli sure, for der går grensen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Husk kontanter. Jeg har blitt skjelt ut og deretter blitt kastet ut av en London-taxi fordi jeg var frekk nok til å ville betale med kort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er bare enkelte (black cabs) taxier som aksepterer kort, og dette er annonsert med klistremerker her & der (står man ved en taxi rank så kan man sikkert be om å få en som aksepterer kort). Det samme (kun kontant betaling) gjelder også andre steder i Storbritannia, som f.eks. mindre kafeer o.l.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transport/Taxi fra og til flyplassen i Kairo | SQ 777 | Reiseforum | 5 | 24-05-2014 15:23 |
Intressant artikkel om taxi priser fra flyplass til sentrum | hifiman | Reiseforum | 8 | 29-04-2013 20:26 |
Taxi for å frakte matter fra Namsos til Ålesund!? | ohegge | Småprat | 12 | 17-09-2011 18:32 |
Når begynte United å fly fra LHR og FRA til Malta? | Brandal | Reiseforum | 1 | 26-08-2010 22:53 |
Flyplasshotell til 240 millioner | TG923 | Flyforum | 0 | 24-11-2005 12:34 |