![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har en reise til London i slutten av februar. Kan ikke reise, og har et håp om å få igjen skatter og avgifter fra Norwegian.
Betalte med cashpoints. Har ikke betalt skatter og avgifter i tillegg til billettpris, og på kvitteringen står det heller ikke noe om skatter og avgifter (se bilde). Har jeg ikke betalt noe i skatt og avgift? ...Norwegian tar jo også et gebyr for å refundere skatter og avgifter, så det er vel heller håpløst. Finner heller ikke pris på denne tjenesten, og jeg har IKKE tenkt til å ringe 815-kundeservice! ![]() Noen som har kansellert cashpointsbilletter før?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hvis du sjekker omtrent tilsvarende pris på norwegian.no finner du skatter/avgifter som du sikkert har betalt på din billett også. Det er kun MVA som kommer på kvitteringene, alt annet er samlet i billettprisen.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mener å huske å ha fått det refundert til kredittkort, men det var muligens kun delbetalt med cashpoints.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fylte inn et skjema som jeg fant etter en del leting. Norwegian tar 50kr pr. billett pr. vei i refusjonsgebyr, så da håper jeg skatter og avgifter på mine billetter er på over 200kr!
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Refusjon av skatter og avgifter - SAS | Fokker 50 | Reiseforum | 10 | 05-11-2015 12:58 |
Refusjon av avgifter | LN-TIB | Reiseforum | 7 | 15-10-2010 14:55 |
Refusjon av avgifter ved bonusreise | TG923 | Reiseforum | 2 | 06-06-2010 23:47 |
Hjelp til skatter og avgifter | LN-FOC | Flyforum | 5 | 21-09-2006 13:44 |
Skatter/avgifter: SAS vs. DY | LN-BRK | Flyforum | 8 | 25-04-2005 08:43 |