![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Eller God Natt for de fleste..
Grei tur nedover med Hurtigruten i dag, heldigvis hjem med SK via OSL i formiddag. ![]() Ønsker alle av dere med regn, snø eller godt varmt vær en fantastisk dag! ![]() Litt synd at man ikke har tid å være i Molde til MFK-RBK lørdag kanskje? ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Pointe Noire i Congo etter ei god natts søvn.
I dag går turen videre til Luanda og Angola visstnok... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Regnet ser ut til å ha gitt seg og det er omtrent 10 grader ute. Så lot parkassen henge. Jobben kaller og siden ledelsen har budsjettet til behandling regner jeg med det kommer i retur i løpt av dagen med beskjed om å forbedre og kutte, så får se når jeg kommer meg hjem. Trippel trumf i dag, hvilket passer fra med at lagrene hjemme begynner å minke. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Dette er været i Oslo denne morgen.
![]() Jan Støkkebo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Aaaaah .. Da var endelig Peet's Major Dick kommet seg i kaffekoppen min ...
Mildt ute, men fortsatt is i gågata utenfor. Forsvinner vel etterhvert. Ligger an til en rolig dag. Setter nesa sørover i morgen ettermiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Oslo, termostaten i kjøkkenvinduet viste 11C når jeg våknet - jeg var litt usikker på om det var sant før leiligheta ble forlatt til fordel for trikken. Tenk, det er vinter på søndag og fortsatt har vi en grei temperatur på mårra`n!
![]() Satser på at denne dagen på jobb ikke blir så stressende som de siste har vært, SK4769&68 venter ikveld i sete 1A! Ha en finfin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra loungen på CPH.
Frokost inntatt og straks klar for neste hopp på veien til KUL via WAW og IST med SK og TK. Live rapport i TripReport forumet. Ønsker alle en super dag!
![]() |
#8 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
2 måneder til jul, 3 uker til DXB - need I say more? hepp hepp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Ottobeuren i Bayern. Solen skinner her ute på landet, og det er nesten sommertemperatur
![]() Ha en aldeles fortreffelig dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
´Morings fra Radisson Blu i Stavanger.
Vurderte et øyeblikk i natt å ta morgenflyet ned til Køben for å få en siste Sas MD-80 tilbake nå kl 11.55, men fornuften (?) seiret til slutt. Så nå er det i stedet sen frokost og kaffe på rommet, mens vind og regn setter sitt preg på Stavanger, der på andre siden av vindusruta. Koselig ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
![]() Før det er det riktignok no innleveringer + jobbhelg som må ordnes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mornings fra Sola, kjipt vær her da, men vi er jo ikke alene om det. I dag har jeg oppdatert reiseinfoen inne på Check my trip appen, og nå var alle mine flighter på DM turen kommet med, turen er rykket et hakk opp og nedtelling er startet.
Ellers dukket det i dag opp en utenlandstur ifm med jobb, noe som er svært uvanlig her i gården. Ha en fin en. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Oslo!
Har hviledag etter NCE i går. Gøy å hilse på flypraterfolket! Blir å besøke litt familie mens jeg er her i Oslo før det bærer ut på tur igjen i morgen. Ser ut som vi blir litt av en gjeng, den største så langt til NCE ifølge lista. Var vel 6 bekreftet i går og vi ble 9 (av 12 i plus). 11 bekreftet i morgen, tør jeg gjette på 15? Ellers har det gått opp for meg at jeg ikke har booket retur til Kristiansand i morgen... Ha en god dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra et vått og grått Bergen! Her er man tilbake etter en snau uke på østlandet, med bl.a. 2x t/r NCE innlagt! Hyggelig å hilse på deg mcduck i går, på en flyprat-dominert flight (i allefall i plus)!
![]() Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God rett over lunsj fra det Sørlandske.
Her har man sovet relativt dårlig i natt. En uke siden operasjonen nå, og nå står besøk hos legemannen for tur for en liten sjekk. Greit å finne ut om man er fit-4-flight i morgen. Ellers ingen andre planer enn å rekonvalesere. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Innenriksministeren skal ha sine sedvanlige kyllingføtter og annet innmat så her må mister`n på handlerunde før siste nattvakt. Er det rart jeg holder meg LANGT unna diverse indonesiske matretter? Døden nær er stekt fiskeyngel i "sambal terasih", men O`Store har varme og omtanke for sin mann, det lager hun når jeg er på nattvakt i kveld.
Ingen oppføringer står det på kalenderen fra i morgen, jaggu er kalenderen tom til neste fredg. Slikt kan vi like. Ha en kongeaften snupper!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God kveld fra Manila, fiskeyngel med sambal er godt... Har tross alt vært gift i nabolandet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Hel fra Forus. Siste kveldsvakt er i gang før det er helg! Skal bli en ytterst interessant helg. Men det blir forhåpentligvis mest gøy ![]() Ellers klarte jeg det kunststykket å nesten forsove seg til jobb. Skulle bare ta en liten cowboystrekk. Men så feilet vekkerklokka på telefonen. Så det blir vel å forske litt på hvorfor det skjedde... Ha en god kveld!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Yes!
Da er man sjekket ut hos legen, og ingenting galt annet enn at narkosen kan sitte litt igjen og gi meg litt groggy følelse i kroppen. Så ingenting galt i å fly i morgen! Om jeg gleder meg til korttidsferie i Nice? Veeeeeeel, føler meg egentlig mer sprø tror jeg! Sikkert derfor jeg drikker! Moro med 11 flynerder på tur i morgen! Gleder meg til å treffe dere. Jeg er herren i sort om noen skulle lure. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God ettermiddag fra Bodø, som plutselig hadde helt bare veier igjen!
Her har dagen gått til å skrive skademelding, samt å instruere i rullestolfesting under YSK etterutdanning. I morgen skal jeg ha med en (u)heldig sjåfør på økonomikjøring (hirr hirr)... Skademelding ja. Var i et møte på jobb, parkerte på et hjørne, og en kollega var uheldig og la over litt for tidlig med en buss, så han kom borti høyre hjørne bak. Hele bakfangeren og høyre baklys må skiftes. Venter på taksten fra Mazda verkstedet her. Men hell i uhell, kjekt å få seg ny bakfanger da! Var en del småriper på den, så like greit å få den bytta nå. ![]() Uten vann, pga lekkasje på hovedvannledninga, så får se hva jeg får til å mekke til middag. Må bare ha fantasien i orden. ![]() Ha en flott dag videre!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gooood mandag | ENGM 911 | Flyforum | 23 | 24-07-2017 21:15 |
Gooood Søndag! | Polaris | Flyforum | 34 | 24-01-2011 01:52 |
Gooood morning fellow forumists | Egil | Flyforum | 23 | 01-11-2010 22:12 |
Gooood fredag | LN-FHU | Flyforum | 20 | 02-11-2007 17:41 |
Molde - Inverness og Molde - Newcastle | enml | Flyforum | 4 | 12-04-2006 15:23 |