Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 22-10-2013, 06:23   #1
kekker
Onkel reisende kekker

kekker's Avatar

Default God morgen fra OSL

God morgen godt folk, nå inntas en friskt overpriset frokost på Sinnataggens innenriks OSL Lounge. Ofte befriende lite folk her, akkurat nå er det tomt, men her er det lenge imellom det ikke er en ledig stol.

Nuvel, nå blir det å vente en liten time på sistemann, før DYettellerannet skal bringe oss til Mustasjby klokka 8.

Alt for tidlig ute, men slik er det når man kun har audiens frem til kvart over fem...

En god dag til dere alle!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1382415783794.jpg
Views:	409
Size:	44.4 KB
ID:	35817  
Old 22-10-2013, 06:40   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: God morgen fra OSL

Mornings fra Oslo. 2-3 grader og regn her i hovedstaden. Ser ikke akkurat frem til å få ut av døren. Modern har forlangt vinterdekk på bilen som jeg har i "forvaring" så får vel fikse det også. Ha en fin dag
Old 22-10-2013, 07:21   #3
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

привет MOCKBA!

Straks på vei opp til OSL for å trylle meg over til bjørnestaden i øst.

Ha det fint etc etc også da.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2013, 07:23   #4
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Hvis du skal bo på Hotel Sputnik, så får du hilse Boris The Giant Cockroach fra meg!

God morgen fra mørket i Mosjøen. Her er kaffeduften begynt å trekke gjennom lokalet, så dette skal nok bli en bra dag!
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2013, 07:49   #5
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God morgen fra Forus. Arrrrghhhh! Hvorfor kan ikke folk gjøre jobben sin?! I da skal hoder rulle!
Old 22-10-2013, 07:59   #6
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Hvis du skal bo på Hotel Sputnik, så får du hilse Boris The Giant Cockroach fra meg!
Ikke Sputnik nei. Men har bodd på Cosmos Gagarin en gang og jeg tror vedkommende jobber der også.

Nå er det Radisson Beloruskaya, og Helgovic Skogenskonglojevskij er klar.

Old 22-10-2013, 09:40   #7
Doll
ScanFlyer Blue

Doll's Avatar

God morgen fra Åsane litt utenfor Bergen. Noen har skimmet trumfvisakortet mitt, og tar ut penger i Bankok.
Har tatt meg to pils til frokost, og jeg tror jammensanten jeg går og legger meg igjen.
Ikveld er det SK til SVG og jobb i 2 uker som står på tapeten.
Old 22-10-2013, 10:03   #8
eirikma
>>>>><<<<<

eirikma's Avatar

God morgen fra Bodø!

Endelig tilbake igjen etter en flott tur ned fra Sortland i linje 23-720. Hadde en haug med fastreisende med meg på turen, samt en kollega med like fantastisk humor som meg. Var veldig skøy, med mye vitsefortelling og kverulerende utsagn.

Dagen i dag skal bli gjennomført i bytjeneste, med dertilhørende friuke! Gleder meg til helga, da blir det nemlig bryllup for å feire to gode venner!

Ha en flott en!
Old 22-10-2013, 10:10   #9
LN-REF
ScanFlyer Gold

LN-REF's Avatar

God Morgen fra Langevågen!

Venter på beskjed om det blir å reise til Congo iløpet av dagen, er spent på kva evt. reiserute det blir...
Old 22-10-2013, 10:34   #10
OSL-MRU
ScanFlyer Silver

OSL-MRU's Avatar

God morgen fra hovedstaden!

Her fikk man en brå start på dagen med uvarslet brannøvelse, så nå er alle mann lys våkne. Blir en kort dag på kontoret, for man skal rekke både en time på massasjestudio og middag med søster som kommer fra utlandet før det er hjem til en liten nevø som bor hos meg og kjæresten til torsdag

Ha en flott dag!
Old 22-10-2013, 14:05   #11
mcduck
ScanFlyer Gold

mcduck's Avatar

God dag fra 13:47 toget fra Kristiansand til Oslo.

Er på vei inn for å ta 2 turer til NCE (23. og 25.), samt besøke familie og venner i hovedstaden.
Planen var egentlig å fly inn, men det passet bedre med lommeboken med tog idag.

Videre god dag alle sammen!

Upcomming:
Nov 27 - Dec 20: Krabi (DY Y)
Februar 13-26: Cancun (*A)
mcduck is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2013, 15:27   #12
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Våt ettermiddag fra det Sørlandske!

Her høljer det ned i hele dag. Jeg har vært ute av døra for første gang siden operasjonen. Gikk greit, men ble noe sliten og må legge meg nedpå litt nå. Ser litt lysning i forhold til muligheten for en korttidsferie i Nice på fredag sammen med Onkel Skrue og gjengen.

Måtte være med madammen på NAV i dag ettersom hun er blitt 50% permitert de neste 5 måneder. Så for de som måtte lure, har man gått på arbeidsavklaringspenger de siste 2 år, så får man ikke dagpenger. Har man fått sykepenger eller lønn får man. Er det mulig? Dusteregler!! Trofekjerringa er sinna som en tyrker, så her får man gå på gummisåler resten av kvelden er jeg redd.

Skulle nesten si, er det rart jeg drikker, men tror jeg må få formen tilbake før jeg tør å ta meg en hikkas!

Men god ettermiddag ønskes!

BF

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2013, 16:02   #13
Peppep
ScanFlyer Gold

Fantastisk tirsdag fra SIN.

Folkens... jeg har en annonsering. Jeg er nyforelsket. Den utkårede går under kallenavnet SQ. Jeg har flydd First fire ganger tidligere, med Thai, Asiana og Lufthansa. Og de har vært veldig bra, altså. Men det var først på en 45-minutters flight fra KUL til SIN i business at jeg for første gang noensinne bare satt og utelukkende nøt en flight fra ende til annen. Tok i mot avis, skrudde på AVODen, fant frem QC3, men brukte ingen av delene. For et selskap, for et crew, for en service.

Og... 45 minutter med SQ vs en SAS-flight med samme lengde... hahahahahahahahhahahaha. Her snakker vi å ta i mot jakken, genuine smil, tiltale med norsk navn uten huskelapp, god mat og drikke og et herlig fysisk produkt.

Tok meg selv i å tenke at jeg kunne ha betalt fullpris for longhaulversjonen av dette. Før jeg kom på at jeg skal fly det to ganger de neste to ukene.

Greit, jeg har drukket et par cognac. Og en øl. Og et halvt glass vin. Men likevel: SQ <3
Old 22-10-2013, 17:28   #14
badsofa
ScanFlyer Blue

Våt ettermiddag også fra Hardanger.

Det plasker ned som bare det. Dagens økt på jobb er ferdig, og senere i kveld blir det fotballtrening. Spørsmålet er om det blir tid til en liten lur etter treningen før avreise til BGO og SK 236 over fjellet i morgen tidlig.
Siden Veivesenet fortsatt ikkje har ordnet veien som er stengt pga ras som gikk 15. sep, og omkjøringsveien tar ca 2,5 time til BGO så blir det nok å komme seg i bilen ca 02:30.

Ha en fin fin dag!!

Last edited by badsofa; 22-10-2013 at 19:11.
badsofa is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2013, 21:25   #15
wilhelm
ScanFlyer Blue

Quote:
Originally Posted by Peppep View Post
Og... 45 minutter med SQ vs en SAS-flight med samme lengde... hahahahahahahahhahahaha. Her snakker vi å ta i mot jakken, genuine smil, tiltale med norsk navn uten huskelapp, god mat og drikke og et herlig fysisk produkt.
Hehe, det er alltid en nedtur å gå fra en SQ flight i biz hvor du behandles meget godt, og så til en SK flight hvor du knapt legges merkes til!

w
wilhelm is offline   Reply With Quote
Old 22-10-2013, 21:52   #16
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Folkens... jeg har en annonsering. Jeg er nyforelsket. Den utkårede går under kallenavnet SQ. Jeg har flydd First fire ganger tidligere, med Thai, Asiana og Lufthansa. Og de har vært veldig bra, altså. Men det var først på en 45-minutters flight fra KUL til SIN i business at jeg for første gang noensinne bare satt og utelukkende nøt en flight fra ende til annen. Tok i mot avis, skrudde på AVODen, fant frem QC3, men brukte ingen av delene. For et selskap, for et crew, for en service.
Kongebra! Jeg hadde nøyaktig samme opplevelse i September. Hadde aldri testet SQ før, og så bare "BÅING"! 4 flighter. Strålende greier

Quote:
Greit, jeg har drukket et par cognac. Og en øl. Og et halvt glass vin. Men likevel: SQ <3
Det har jeg også (dog mest Baltika). Og jeg hadde det da jeg fløy, men jeg glemmer fortsatt ikke da den usannsynlig vakre Singapore Gørl'en vekket meg med å rufse meg i håret og gi meg en frokost GT. - "This is what you like, right?"

Last edited by Fnate; 22-10-2013 at 21:54.
Old 22-10-2013, 21:56   #17
Jeltzin
Newcomer

Quote:
Fantastisk tirsdag fra SIN.

Enig, Biz class på SQ er som regel i toppen, men SQ First Class er enda bedre; hadde flaks her for et år siden og fløy F-Class med SQ fra ICN (Seoul) til SIN i 777-300ER.. 6 timer med bare nytelse; fikk senga (flat beden) 'redd opp' av en av crewet og jeg bidro sterkt til at beholdningen av bade Krug' og Dom Perignon minket mye underveis...
Jeltzin is offline   Reply With Quote
Old 23-10-2013, 06:44   #18
fluxie
Flyprat fusentast

Når jeg leser slike tråder gleder jeg bare enda mer til 19 januar. 13 timer og 15 minutter i SQs 1-2-1 C klasse blir konge.

Glæææær mæ
fluxie is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules