![]() |
|
![]() |
#1 |
Upgrade me....
|
![]()
Egentlig en overdrivelse..... Men ha en fin en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra skrivebordet på jobben - dagen begynte noe før i dag, grunnet flytting av bedriften til større lokaler i samme bygg.
Ha en flott onsdag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings, en relativt dårlig natt etterfulgt av en arving som våknet ekstremt tidlig selv om han og være gjør at "dagen" har vært i gang lenge. Alt på plass på Prærien, og blir vel og dunke nedpå espressoer til magen sier stopp. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God groggy morgen fra regnfulle Lillestrøm. Kom hjem etter midnatt , LH sist fra FRA. Forut for det herlig 788 tur i C med AI..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Göteborg,
Grått och regn ute och massor att göra inne på kontoret men med trevliga kollegor och gott humör går allting bra ![]() Ha en strålande onsdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Her går det i Nespresso og litt dårlig vanlig kaffe. Ut å handle øl for et jobbarrangement i morgen. Ellers relativt rolig, forhåpentligvis. Ser ut til at solen kommer, etter litt regn tidligere i dag. Ha en fin-fin onsdag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Vestlandet. I dag er det faktisk sol på Vestlandet og ikke i Oslo! Superkjapp flytur i dag fra Oslo. Push back 0708 og landet 07.46.
Så dy med avgang 0700 hadde landet 0732. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lufthansa kantina på T2 i London. Var litt tungt å våkne etter pizza&negroni på The Oak i London igår, men ikke så altfor galt.
Nå er det SK-ett-eller-annet hjem til Norge. Ved innsjekk hadde jeg eneste ledige midtsete i PLUS. Så det ser vel sånn småsvart ut. Men veldig god mat i loungen, så da ble det spise der. Kan forøvrig rapportere at Heathrow Express First funker som fjell for *G. Kontoret neste Ha en fin en. UPDATE: #BAM... aller siste pax skulle så klart i 1E. Grrrrrrrrr
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 30-03-2016 at 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fortalte du han ikke at det var plassen til elefanten din?
God onsdag fra Berger. Litt digg at en onsdag kjennes ut som tirsdag. Da blir det fortere fredag ![]() Etter Norsk Tippings fadese på lørdag (En av superlottomillionærene var en mann fra Nes. Jeg er mann fra Nes. Det er dessverre flere menn enn meg som er fra Nes) regner jeg med at de kompenserer med å trekke en av rekkene på min kupong i kveld, og gjerne lar lykketallet være et av de samme tallene. Lover herved at om jeg vinner hele potten (238 mill.) så blir det live TR fra enten FCT eller superkantina på veg til New York på lørdag (med forbehold om at pengene er på konto før det, og at jeg får godkjent ESTA og sånt). En god onsdag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
God formiddag fra SK939 på vei til LAX.
Halvfull kabin i C, og veldig god stemning ombord... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Burde ha gjort det... isteden feiret jeg med kontinuerlig dasskø, kald grevlingsalat, innlandsgate&buss på OSL og kun utgang bak så vi er sikre på at jeg kommer ALLER sist ut og hjem.
Bra valuta for skarve 4800,- en vei fra London... #flysas
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skikkelig valuta for penga !!
![]() G'moorgen! Her skin sola og jeg har vært oppe allerede i flere timer. Fikk utlevert sukkertøy på apoteket i går etter et besøk hod Doctor Proctor, så nå venter jeg utålmodig på at ting begynner å løse seg opp. Oh well .. overdrevet inntak av kaffe løser alle sorger. Tjo bing! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Så du mener jeg ikke skal klage over 92kr og ståplass på toget fra Gardermoen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God kveld fra Stavanger. En laaaang men kjekk dag på kontoret er slutt og en har akkurat kommet seg hjem. Nå skal en tråle Finn.no etter ny-gammel bil. Den h@elvettes j@vla skiten av en Touran er innlagt til intensivbehandling, igjen, og nå er det nokk - tror jeg.
Men det kan jo hende det går over denne gangen også.... Det positive er at den tilårskomne Galanten sviver som en klokke. Ha en feiende flott kveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Flight info SK2310 og SK2302 | ENKB | Flyforum | 2 | 16-05-2006 07:09 |
Hva feiler SK2302 i dag da.. ?? | ENKB | Flyforum | 2 | 28-03-2006 11:07 |
Flight info SK2309 og SK2302 | ENKB | Flyforum | 3 | 25-01-2006 14:03 |