![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
http://seattlepi.nwsource.com/business/1310AP_Farewell_to_Film.html
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Ute på tur
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ingen tvil om at overgangen til digital er en stor shakeout - og etter at jeg selv byttet er jeg ikke i tvil om at det vil fortsette. Filmen er død - leve filmen!
At Minolta går ut av fotobisnissen er trist, men ikke nødvendigvis noen krise. det hadde vært synd om det bare blir Nikon, Canon og Pentax igjen av de store , men Olympus har jo sitt eget system på vei frem, Sigma lager også DSLR. Om Fuji og Kodak klarer å henge med på SLR-markedet er jeg mer usikker på. jeg leste en analyse av Kodaks forsøk på digital turnaround som oppsummerte med at de like gjerne kunne samlet alle pengene sine i en haug og tent på dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Digital speilrefleks fra Sony
Artikkelen er litt upresis, men jeg kan oppklare litt. Sony kjøpte ikke selve Konica Minolta, men produktene på kamerasiden. 1/4 ble mesteparten overført til Sony.
![]() |
#6 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyselskaper med kameraer i steryggene | C130 | Småprat | 19 | 06-08-2019 22:15 |
Jeg, megselv og to kameraer på Fototur i Amrika | RJon | TripReports | 52 | 03-01-2018 16:41 |
Jordskjelv i Japan, NRT stengt | jcnorway | Flyforum | 93 | 02-07-2011 19:54 |
Til alle digitale fotospottere | JetBlue | Flyforum | 0 | 10-06-2007 12:20 |
Kameraer gjennom sikkerhetssjekk | LN-GBM | Flyforum | 4 | 21-09-2005 22:49 |