![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Etter lang uke med OK mengder skolearbeid så frister det meget å ta helg nå, men istedenfor må det jobbes litt, nemlig hørt at det koster penger å dra på ferie og da er det få andre muligheter. Bare rundt 11 timer til det faktisk er helg. Ryktes også at det er altfor kaldt ute så blir å innvie de varmere jakkene idag, så slipper man å dø mens man venter på bussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra loungen på OSL! Sitter med en kopp kaffe og venter på å boarde LX til Zurich. Rad 1 i en A319. :-) God helg ønskes alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Peter Fox
|
![]()
God morgen fra kantina hjemme,
Ingen Milage Run i dag. Fikk dratt i 10 legs innenlands forrige uke, Nå er det 100K og Diamond som er målet ! God helg ønskes alle,
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Frokost er alt inntatt og om litt blir det en sykkeltur i Marka. Bør vel også prøve å få unna litt husarbeid i ettermiddag. Middag hos noen venner i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mornings fra Haugesund, kofferten er pakket og venter nå bare på at taxibilen skal hente meg og kjøre meg til flyplassen for start på turen til SFO.
Optiontown gikk gjennom fra Plus til Biz i forgårs så blir nok en fin tur over dammen. WF: HAU - CPH SK: CPH - ORD UA: ORD - SFO |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Quality Astoria på Hamar.
Inne i siste timen med konferanse før snuten settes sørover med NSB Komfort og en forsinket helg for min del. Planlegger en tur på Oslo ølfestival i ettermiddag for å slukke tørsten. God helg ønskes!
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
Jeg vil ikke stå opp! Jeg er også sikker på at jeg pusset kjeften før jeg ga meg inatt, men akkurat nå står det en Ciderboks på nattbordet her og kebabånden er tilstede. Paracetesken er også altfor langt unna.
Urk, inntil videre nekter jeg å stå opp! Ha en fin dag dere som har greid å karre dere ut av senga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Kjølig og fin morgen her vestsørøstpå. Blir en daff dag før kursen settes mot Baltimore per MD90 i kveld. Hjem igjen i morgen med MD88.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra hovedstaden.
Ute og går tur med den lille familien. Kombinert med litt "flyspotting" av SK A340 på tur mot CPH fra SFO. Fornøyd med fangsten må jeg si ![]() ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God kveld fra emiratet. Senior dro hjem i går og man kuler ned etter en fin utagerende uke. En herlig langtidstekt ribbe er skylt ned med en gammel franskmann og man sitter i sofaen slått ut.
Fin to dagers uke på grunn av Eid begynner i morgen hvor man kan lade opp før gutta begynner å renne inn fra gamlelandet til fødselsdagsfeiring ![]() Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God aften fra det Sørlandske!
Har vært strålende vær her i dag, og vi har feiret familiebursdag for junior. Nå venter et par biffer på å bli stekt. Skal nok bli bra. Rødvin har jeg også nok av. Greit med et glass i aften ja. Venter enda på svar fra SAS på Plusgalskapen. Irriterende det der! Heeeelt sikkert derfor jeg drikker! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |