![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er ikke hver dag man flyr med en Boeing 717. Følte det måtte dokumenteres, da det er en nydelig og sjelden maskin! Tar gjerne imot konstruktiv kritikk. Enjoy!
https://www.youtube.com/watch?v=qM99zbGc
AKI
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
EuroBonus Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fløy selv med Blue1 B717 SVG-OSL i går, første gang jeg har prøvd flytypen. Lyst og fint interiør, men selv om jeg satt såpass langt framme som på rad 7, hørtes Rolls Royce'ene godt ved take off, tror MD90 er noen hakk bedre her.
Det som jeg imidlertid ble mest overrasket over, er vindstøyen når man kommer opp mot cruise hastighet, den var både kraftigere og mer høyfrekvent enn det jeg har opplevd i andre flytyper. Andre som har tilsvarende inntrykk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jag tycker 717 är en mycket bekväm kärra..med väldigt bra benutrymme.
Vad är det för seatpitch i KF 717? Jag är 195 cm lång och sitter helt ok i 717. 717 är nog bullrigare än MD80/MD90 i kabinen men tystare än 737-800 tycker jag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
EuroBonus Gold
|
![]()
Skal sitte på rad 17a. Noen så har sittet der ? Beste sete ombord ?
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det er aircon som bråker. Har akkurat hatt 2 flyvninger i 3F og ved avgang er det så stille at man kan høre den berømte knappenåla, men så slår de på en ekstremt bråkete aircon etter å ha kommet litt opp i lufta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vindstøyen jeg hørte økte proposjonalt med hastighet og var på max under cruise, aircon er vel heller jevnt sus(?)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ut på tur med SK344 fra OSL til TRD | EspenRR | Bilder & foto | 0 | 17-11-2017 11:10 |
Ut på tur med Turkish fra OSL til IST med en humpete landing | EspenRR | Bilder & foto | 2 | 22-01-2015 19:17 |
OSL-SVG-CPH-ARN-OSL, min siste tur med SAS MD-80 | TigerBlack | TripReports | 4 | 02-11-2013 17:32 |
Ut på tur med KLM fra AMS til OSL | EspenRR | Bilder & foto | 4 | 01-07-2012 11:26 |
Til Florida med SAS og Continental, OSL-ARN-EWR-FLL-ORD-ARN-OSL | WF-380 | TripReports | 16 | 02-05-2011 14:18 |