![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
På min reise fra Oslo til Bergen i går, hadde jeg som vanlig kjøpt billett på sas.no og valgt C-setet (midtgang) langt fremme på SAS GO. Da jeg skulle hente opp boardingpasset på mobiltelefon rett før ombordstigning, var jeg flyttet til 9E (midten av en 3-seter). Grensen for PLUS-seter var ikke flyttet på, mitt opprinnelige sete var fortsatt i GO-klassen, men flyet var helt fullbooket. Nå var dette en kort flytur og ingen krise, men prinsipielt så synes jeg det er dårlig å behandle gullkunder på denne måten.
Er det noen andre EBG-ere som har opplevd dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Etter oppdelinga kom har jeg blitt flytta ned mange ganger hvis jeg opprinnelig satt meg rett bak plus-kabin. Men aldri havna på midt-sete og at resten var full-booket nei. Da burde de jo heller satt deg på et midtgangsete lenger bak, det som har skjedd til meg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Hadde litt heldiger gullkunde-variant på onsdag: hadde vindussete på første rad i GO; ved innsjekk var både Go og jeg flyttet en rad og to bak, men til det bedre for meg; tilsynelatende tomt sete ved siden av. Ved gate fikk jeg derimot fikk jeg utdelt 1A, min første oppgradering innenlands i disse tider. `Menyen´ på de korte rutene er jo bare fjas, men skeiet ut med en hel, gratis Kvikklunsj i anledningen.
![]() Last edited by Eirik; 28-09-2013 at 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") | LN-DAG | Bilder & foto | 4 | 28-06-2010 23:00 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |