![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har noen erfaringer med Karma Royal, deres hoteller og ikke minst den eksklusive klubben deres? Andre holiday clubs? Jeg er klar over at det er swiiinedyrt med medlemskap i sånne klubber. Men etter å ha sett på hva de faktisk har å tilby og hvor gode priser man kan få på luksusresorter, yatch-ferier etc, så er jeg ganske imponert. Jeg er i utgangspunktet skeptisk til slikt, kanskje mest fordi jeg ikke kjenner til det, men jeg prioriterer jo reising og ønsker å få mye ut av det jeg bruker.
Det de tilbyr er femstjernesresorter og -hoteller til 2-500 USD for en hel uke, uavhengig av sesong. Og vi snakker resorter fra øverste hylle. Priser på andre ferier, som egen seilbåt på rivieraen, villaer og liknende man stort sett bare drømmer om, er også latterlig billig, og tilgjengeligheten er bra. Søkemotor på hoteller i hele verden følger også med, og fleksibiliteten er stor. Man får også et gratisopphold på en uke, hvert år. Medlemskapet varer i 25 år og koster 110 000. Ja, det høres dyrt ut, og er helt jævlig mye penger. Men del det på 25 år og 12 måneder hvert år, og se hva man kan få (resorter, syyyke villaer etc for nesten ingenting) så gjør det jo en god del med feriebudsjettene i lange tider fremover, og er egentlig ikke så dumt, hvis man benytter seg av tilbudene, da. Derfor, kjør debatt, dette er et felt jeg er lite kjent med, og jeg vil gjerne høre hva dere tenker om sånne medlemskap. Særlig hvis dere har erfaringer. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Blue1 med "Economy Extra Holiday" | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 17-05-2010 00:17 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |
Royal Jordanian siste ut med "oneworld" | Blubird | Flyforum | 9 | 17-03-2009 15:58 |