![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
Det går ikke an å booke en billett på hjemmesiden til SAS f eks fra Frankfurt med stopp i København og videre neste morgen. ( man skal ikke behøve å booke dette som 2 billetter). Så da måtte jeg ringe Call-centeret på 05400.
Jeg mistenker at de befinner seg noe sted østover i Europa. Jeg fikk i hvertfall snakke med en som ikke skjønte så godt norsk, men kunne snakke gebrokkent svensk, så vi gikk over til engelsk. Men når han ikke forstår ordet 'evening' så ble det håpløst. Jeg bare la på, og håper jeg får en som skjønner norsk neste gang jeg prøver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det sitter en del i Tallin, så det var sikkert der du havnet. Min erfaring er imidlertid at kompetansen hos disse er langt høyere enn mange av de som sitter hos Sykes f.eks ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
De sitter flere plasser, det er Sykes (flere steder i Skandinavia), BTS (i Vilnius tror jeg) og SAS selv som tar i mot samtaler. Det er i hovedsak Sykes som tar i mot samtaler, men BTS skal ha bedre kompetanse men jeg er ikke sikker om det er EBG som blir sendt dit.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Turbulens - forskjeller på hvor i flyet man sitter. | Tornerose | Reiseforum | 6 | 26-01-2015 07:58 |
- Last call for SAS? | DeHaveland | Flyforum | 3 | 14-07-2009 02:21 |
SAS sitter på gullgruve | sail4fun | Flyforum | 8 | 26-03-2007 12:24 |
SAS Flight Academy AB Opens New Training Center | sail4fun | Flyforum | 5 | 21-10-2004 12:27 |
Widerøe call-center med "kontor" i BKK? | tosfreight | Flyforum | 21 | 05-10-2004 21:27 |