![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Forlot gutta på Jensens Bøfhus ganske tidlig da OY-KFG skal ta meg til Frankfurt på en altfor ukristelig tid. Så ble jeg vekket av en SMS altfor tidlig og fikk ikke sove igjen. Så da tror jeg like godt jeg karrer meg ut til aerodromen og ser om det er noe frokost å hente i Kantina.
Hævv a gudd won, folkens, dette blir en lang dag. Men gud bedre, det var verdt det! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ajaj og god tur hjem MOW og alle andre fra Kongens by!
Her rett utenfor hovedstaden har leggetidsordningen sviktet totalt på en frihelg. Vi sitter fortsatt med litt i koppen, men det kan forventes at det blir en liten kvil om ikke lenge. (Ettermid)dagen skal brukes til fine sysler som; Novembertur, Desembertur, Tur med den gamle, og finpuss på Californiatur om ikke lenge. Støvsuging og klesvask? Næh, for travelt... Enjoy ![]()
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God Morgen fra offshore Angola.
1t 40m igjen av nattevakten, så er det søndags "kvil" før det er på'ann igjen. Ha en god dag rundt om.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Forlot ikke Bøfhuset tidlig, eller neste sted vi stoppet. Så ikke poenget med det for å prøve å ta et fly 0750. Så får man se hvor man ender opp i løpet av dagen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
|
![]()
Gud bedre hvor deilig det var å gjemme seg i loungen fra 'charterhælvetet' utenfor. SAS Fasttrack var stengt, men en blid danske lot meg bruke CPH Fasttrack. Og godt var det, for køen var LANG! Straks avmarsj til B6.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra en sommerlig Alghero. Skal prøve å se om jeg klarer unngå solforbrenning idag før jeg skal reise hjem med hyggelige Ryanair. Har prøvd å få en open jaw helgetur til å inneholde både en interrail flashback og en sydenferie.
Hadde gjort litt dårlig research denne gangen for det første som jeg la merke til på hotellen var mappen til Startour. Jeg visste ikke engang at de hadde charterturer til øya. ![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Frokost er inntatt og koser meg med en Nespresso Kona....har igjen noe få kapsler av den kanskje beste espressoen de har laget. Har såvidt begynt på hønsefrikaseen, så kan man da påstå det nå lukter hønehus her? Vel vel, en sykkeltur før middagsgjestene kommer er innen rekkevidde. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 22-09-2013 at 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() God morgen fra Kongens by hvor det er ganske grått idag. Straks settes kursen utover mot CPH hvor TOS via OSL står for tur. Skal hjelpe noen med adgang til Fast Track og gullstua også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Achtung bitte! Elgen har våknet! Ny kantine gir nye muligheter og nå herjer han rundt her i Z-kantina på jakt etter mer sukkerkjeks. Selv nøyer jeg meg med en ørliten GT før det blir tid til å forflytte seg mot Atlanta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Rica Havna Tjøme, WF var bra saker på flighten til TRF i går. Matpakkefrokost i economy har jeg aldri sett før. Nuvel, blir å bli her til 14 tia og hjem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Her sitter man plutselig på kontoret igjen etter herlig tre timer søvn i natt.. Emirates imponerte igjen, og begynner å dytte SQ ned fra min ”toppliste”, Landet sent i går kveld og alt gikk glatt bortsett fra noe bussing fra flyet nesten alla DOH
Dette blir en meget tøff dag – men vet at mor står klar med biff og salat klokken 1900 ![]() Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag fra Oslo! Formen er ikke helt på topp etter at jeg endte på fylla i går kveld også. Skulle tro at dagsfylla på fredag hadde tatt knekken på tørsten, men den gang ei. Ha en fin en!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Hei og hopp fra Køben.
Hadde en trivelig kveld med flypratere i går! Om en halvtime går turen til CPH hvor SK458 og 1D skal bringe meg hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala!
Död men lycklig är det bästa sättet jag kan beskriva mig själv på idag. För en fantastisk upplevelse den här helgen har varit. Idag blir det till att komma i fatt med privatlivet som har fått lida lite senaste veckan. Jag tror jag börjar med brunch följt av kaffe med vänner. Ha en strålande söndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
A Flying Paramedic
|
![]()
Go'morn ja... Da er man vel plassert i sete 32F og kan slumre litt på vei sydover mot Oslo.... Ferdig med en lang dags ferd tur retur Tromsø-Antalya med landing 03:30 i Tromsø.. Bunaden er pakket ned, så nå skal jeg leke pax
![]() Ha en flott søndag! DYA'n P.S: Illustrasjonsfoto ![]() Last edited by LN-DYA; 22-09-2013 at 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for turen. Nå sitter vi en god gjeng i kantinen på CPH. Klar for en 11,5 timers tur fra CPH til TRF via HEL og CPH. Ha en vakker dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hola!
Kofferten er pakket og dollars i hundretusentalls tatt ut - krysser fingrene for at -LNB oppfører seg nogenlunde i kveld. Blir å spise frokost, dusje også karre seg oppover mot Gærningmoen hvor sete 4J venter på Seven-Tech-Seven klokken 18:00. .. får se om jeg slipper inn i Amm'erika nå da. Fjong dag.
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Da sitter jeg i samme fly og samme sete som torsdagsnatten .. Deja vu all over again!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flysitter
|
![]()
God (?litt usikker enda) søndag fra gullstua på CPH. For en helg. Takk til Tommy og resten som fikk til dette. Flypratere er hyggelige folk. Nå venter sk458 til Oslo og Blue 1 til Bergen.
Ha en herlig søndag |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 11-08-2019 15:12 |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 19-05-2019 13:56 |
Glad søndag fra Ris | EB | Flyforum | 12 | 24-02-2019 16:41 |