![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Påsken kan brukes til så mant.. Blant annet lese igjen gamle flyblad. Leste i et Airliners fra 2003 om Concorde sin historie. Det jeg lurte på er om noen testet begge selskapene og om noen av de vant?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja litt trip report -men også "uavhengige" tjeneste/produktundersøkelser...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Jeg fløy BA og var relativt fornøyd!
Bildene/negativene derimot er desverre ødelagt, men er det noen som kan hjelpe meg med å få frem bilder av blanke negativer, noe jeg har hørt er mulig, skal jeg lage en bra trip report med bilder! AF hadde forresten flere seter enn BA etter det jeg hørte, og billettene var dyrere en AF, så jeg regner med at kvaliteten var bedre på BA enn AF. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Spennende innspill... Er de frankofile enig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...jeg fikk dessverre aldri floeyet Concorde, hverken BA eller AF, men vi har en i omgangskretsen vaar som leide mye Concorde for ekslusive Jorda Rundt turer (samme mann som hadde chartret Pan-Am 747 som forulykket paa Teneriffe) Barney foretrakk AF fremfor BA for sitt klientell
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sun-Air/British Airways åpner Göteborg-Cambridge | FlightDeck | Flyforum | 7 | 18-02-2015 17:20 |
Sun-Air og British Airways | Fysikeren | Flyforum | 7 | 21-05-2012 01:26 |
Ønsker meg Air France og British Airways til Stavanger | FlyboyKarsten | Flyforum | 35 | 16-09-2010 15:51 |
SUN AIR/British Airways/Krohn Air på BGO | N-3PB | Bilder & foto | 6 | 14-03-2010 12:15 |
Air Baltic samarbeide med British Airways! | Stoarn | Flyforum | 8 | 16-12-2008 16:26 |