![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Jeg skal på kort varsel en snartur til Bergen fra 29-31 aug. Har dere noen gode forslag til hoteller som har gode priser tett opp til ankomst? Er CC Gold, Rica Silver og EBS. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Etter å ha overnattet på de fleste store hotellene i Bergen, er det Clarion Havnekontoret som jeg er mest fornøyd med.
PS: Dersom jeg reiser på privat reise, er Bergen en by på lik linje med Stavanger jeg prøver å få brukt bonus overnattinger i. Da kvalitets hotellene i disse byene ikke nødvendigvis har billige rom når mann er sent ute med bestillingen. - God tur! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Radisson bryggen er helt greit.
Og som CC gold kan du jo kanskje regne med en oppgradering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Styr unna Radisson Hotel Norge i Bergen, om de ikke har pusset opp i det siste. Var sist der i fjor sommer og synes det er vel over tiden for en rehab.
Radisson Bryggen er vel nyoppusset? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Likte meg veldig godt på Clarion Collection Nr 13 på Torgalmenningen. Noe utradisjonell plassering av resepsjonen midt i restauranten og baren, og den største flatskjermen på rommet jeg har sett på noe hotell anywhere...
I stedet for kveldsmatbuffet ga de 150,- avslag på menyen i restauranten, som for øvrig serverte nydelig italiensk mat. Frokostsalen er noe mørk og trist, men fullt mulig å ta med seg maten opp i restauranten. Fare for at dette blir et favoritthotell for meg :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hotelltips i Munchen? | TOS | Reiseforum | 28 | 09-11-2014 22:18 |
Hotelltips i Barcelona? | ENGM RAMP | Reiseforum | 9 | 30-12-2013 19:56 |
Hotelltips i Dublin? | Martin | Reiseforum | 10 | 27-01-2013 18:47 |
Hotelltips i Berlin | Hermann SF | Reiseforum | 13 | 27-12-2012 12:19 |