![]() |
|
![]() |
#1 |
Star Alliance only.
|
![]()
Når man spør `Ola Nordmann´ om hvordan SAS er (hvertfall i mine kretser), er det gamle ansatte, gamle fly.. gammelt alt sammen.
MEN: I sommer fikk jeg et 737-800 crew med 5 stykker, hvor alle var under 25 +-. Dårligere service har jeg aldri opplevd fra SAS. De var stresset, upersonlige og nesten nebbete. Spurte om jeg kunne betale 100 kontant, og resten kort: og hun bare røsket kortet ut av hånden min. Dårlig service, der jeg betalte 250 kroner for mat ombord på en 4 timers reise.. Jeg liker de gamle, jeg.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Tja, er da mange desser under 30 tallet som er hyggelige smiler og serviceminded. Nå skal vi være forsiktig å dømme etter kun 1 flight
![]() Har du lyst å hilse på kjerringa mi når hun ikke får viljen sin endrer du nok fort standpunkt (hun jobber ikke i SAS men er godt over førr) ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann,
Kjenner meg absolutt ikke igjen her, har hatt en + - 25 turer med SAS til nå i år, noen med erfarne cabin crew, noen med en blanding av erfarne og "unge" (les; nye), noen med nesten bare nye. Jeg er generelt stort sett fornøyd og har ihvertfall ingen som helst grunn til å klage på de som har vært under 25 (jeg vet jo ikke alderen på dem da) som du skriver, tvert i mot (hvordan vet du at de var under 25 år forresten?) Mvh Fjordheim |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sist jeg fløy OSL-BGO var det en flyvertinne på ca 50 og en flyvert som så ut som han var 17 (hva er aldersgrensen for å jobbe hos SAS?) som jobbet i fremre halvdel. Han virket litt usikker, men det gikk nå kjapt likevel. Er vel begrenset hvor mye man kan rote til når man skal servere kaffe til et halvfullt fly.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det har anställts relativt många nya senaste halvåret.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
og det skal vel ansettes 80 til nå frem mot mars 2014.
men 5 under 25 på samme flight.. hm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Star Alliance only.
|
![]()
Det er kun en flyvning, men har fløyet flere med "to unge" blant alle fem.. og synes jevnt over de unge tar jobben litt mindre seriøst..
Flere og flere unge tar jo en slik jobb som deltidsjobb, eller heltidsjobb i noen år, og gidder da kanskje ikke å gi 100% i jobben - men mer interessert i å reise og tjene penger? Eller er det bare meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nei, det er det nok ikke.
Har ikke VM i flygninger med SAS, men røffet til med business til LHR rundt nyttår. To "gamle gubber" sørget for en kanonopplevelse. Tror ikke jeg har hatt det bedre ombord i et fly på den distansen noen sinne. De unge har mye å ta lærdom av.
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
Hallo....de under 25 er jo mye bedre å se på
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Unge dropper SAS | tiemand | Flyforum | 28 | 10-07-2008 16:46 |
Brudd mellom kabinansatte og SAS Braathens | TG923 | Flyforum | 112 | 06-04-2006 14:30 |
SAS Braathens søker kabinansatte på deltid.. | sail4fun | Flyforum | 18 | 06-02-2006 14:21 |