![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det ser ut til at Norwegian er meget velkommen til å ekspandere i Spania.
During the negotiations between Norwegian, the Madrid Autonomous Area, the Government of the town and Aena, Bjorn Kjos, CEO for Norwegian would have described their ambitious growth project in Spain, including long haul flights. They aim to start an intercontinental low cost strategy where Madrid would be very important as an eventual operational base as from the spring of 2014. http://www.flightconsulting.com/blogdetail.php?id=1152 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg hadde ikke blitt det mindste overrasket om DY hadde startet en IC base i Spania. Men jeg hadde trodd mer på en av byene på solkysten, en Madrid. Dette da det til en del av byenen på solkysten går fly daglig fra flere nordiske byer. Dermed kan disse rutene som allerede eksisterer utmerket brukes som feed for flighter til f.eks Søramerika og vestlige Afrika. Trafikken til Madrid er vel relativt begrenset, og dersom jeg ikke tar feil er det kun OSL og CPH som har direkte forbindelse, og da bare annenhver dag.
Man kommer jo også ganske langt syd i Afrika med en 737 fra f.eks Mallaga. Oljelandet Nigeria vil jo da være innen rekkevidde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, bagasjereglene til Norwegian vil sikkert slå an i Nigeria ..
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Omregistrerer Norwegian Long Haul flyene sine? | Zetzr | Småprat | 1 | 03-08-2015 01:20 |
Premiumprodukt hos Norwegian Long Haul ved erstatningsfly | mckvakk | Reiseforum | 7 | 04-10-2014 20:27 |
Norwegian Long Haul og frakt | HS-TGA | Småprat | 13 | 06-03-2014 18:34 |
Er Norwegian sin long-haul satsning egentlig revulosjonerende (splittet) | dc-8-63 | Flyforum | 40 | 04-02-2014 21:56 |