Flyprat

Go Back   Flyprat > TripReports
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 21-08-2013, 01:24   #1
FamilyGuy
ScanFlyer Blue

Default TRD - GDN - TRD, Wizzair: Amatør edition

Min første trp report, so go easy on me.

Selskap: Wizzair
Destinasjon: gdansk
Gjøremål: slå ihjel tid
Flytype: airbus a320
Kabinfaktor: 90/95 prosent.

(Ble litt rotete dette, men får skylde på pils og ipad)

Har en uke ferie fra jobb og unge, tenkte da å sjekke ut noe billig og lettvint.
Da var wizz til gdansk en meget grei sak å teste ut. Pris tur/retur 300 nok, bestillt en uke i forveien. Hotel focus gdansk 'satt meg tilbake' 700 nok for 2 overnattinger. Alt i alt 1000 nok for en liten opplevelse.

Etter en halvtime med cowboystrekk på flybussen fra trondheim til værnes våknet jeg på rett side av helltunnelen, da var klokken 1840, og jeg hadde est. Avgang klokken 2055(liker å være ute i god tid).
Tok en sigarett ute før jeg gikk inn i sikkerhetskontrollen, der jeg ble møtt av en dame som skjønte lite av at jeg hadde boarding passet til wizz på iphonen min, men hun 'godkjente' det etterhvert.
Dette gjorde at jeg lurte på om jeg hadde gått på en smell med å ikke gjøre alt på gamlemåten.
Videre så ble jeg som i 90% av tilfellene tatt ut til 'tilfeldig' sjekk i sikkerhetskontrollen. (Enten så ser jeg j..... Tvilsom ut, eller så er jeg godt likt av menn i uniform). De hadde forøvrig ingenting å utsette på verken meg eller bagasje, as usual.

Da var det bare å traske videre til utland, hvor jeg ble møtt av en tragisk kiosk.. Kjøpte meg en baconpølse(mmmmm(oh the irony)), og en boks porsjonssnus for å døyve det værste røyksuget i luften.

Innkommende wizz-maskin landet ca 5 minutter etter oppsatt tid(2025). Der stod jeg dritnervøs for at mitt mobile boarding card ikke skulle virke, men trøstet meg med at jeg i værste fall måtte ut med 180 ekstra surt oppsparte kroner.
Ingen problemer med wizz-appen ved boarding, og up we go ca. 15 minutter etter rute.

----to be continiued----
FamilyGuy is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2013, 15:33   #2
barteki
ScanFlyer Blue

barteki's Avatar

Exclamation Re: TRD - GDN - TRD, Wizzair: Amatør edition.

Det var en veldig fin rapport! En del feil, men hvem gjør ikke det?
barteki is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2013, 15:48   #3
hifiman
ScanFlyer Gold

hifiman's Avatar

Default Re: TRD - GDN - TRD, Wizzair: Amatør edition.

Flott start kan ikke se noe feil jeg
ihvertfall.
Old 21-08-2013, 18:18   #4
FamilyGuy
ScanFlyer Blue

Quote:
Originally Posted by barteki View Post
Det var en veldig fin rapport! En del feil, men hvem gjør ikke det?
Hvis du tenker på liten/stor bokstav så setter jeg det på konto for ipad og latskap. Når det gjelder øvrige skrivefeil.... Vel, jeg er ikke norsklærer.

Hvis det er noe med oppsett eller lignende du kicker på så er jeg åpen for tips.

Fortsettelsen kommer forresten når jeg er vel hjemme. Skal prøve å slenge på noen bilder også etterhvert.
FamilyGuy is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2013, 19:47   #5
barteki
ScanFlyer Blue

barteki's Avatar

Vin Re: TRD - GDN - TRD, Wizzair: Amatør edition.

Quote:
Originally Posted by hifiman View Post
Flott start kan ikke se noe feil jeg
ihvertfall.
Quote:
Originally Posted by FamilyGuy View Post
Hvis du tenker på liten/stor bokstav så setter jeg det på konto for ipad og latskap. Når det gjelder øvrige skrivefeil.... Vel, jeg er ikke norsklærer.

Hvis det er noe med oppsett eller lignende du kicker på så er jeg åpen for tips.

Fortsettelsen kommer forresten når jeg er vel hjemme. Skal prøve å slenge på noen bilder også etterhvert.
Å nei absolutt ingen feil med rapporten det kan jeg ikke si. Mente litt skrivefeil men det er ikke noe problem Og da så hvis du er på I Pad så er det ennå normalt Ja sleng med litt bilder, har egentlig tatt Wizzair 12 ganger i år fra TRF-KTW-KTW-TRF Så er kjent akkurat her :-) Var også litt nervøs om at Wizz-appen skulle streike eller noe lignende men alt funker super fint og anbefales! :-)
barteki is offline   Reply With Quote
Old 22-08-2013, 09:42   #6
hifiman
ScanFlyer Gold

hifiman's Avatar

Spennende å se hva du skal skrive
videre, tok selv samme ruta imai og ble positiv overrasket over Gdansk
Men ikke så glad i Wizz...
Old 22-08-2013, 12:05   #7
Speedman
Newcomer

Gleder meg til fortsettelsen Har vært to ganger i Gdansk og fløyet med Wizzair, alltid strålende fornøyd. Fortell gjerne om hvordan hotellet ditt var. Vi har bodd på Hilton Gdansk når vi har vært der.
Speedman is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules