![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Er nå i Senator A..
For annen gang på vel to uker parkerte bussen oss fra ut-i-skauen midt i terminal A ... Rulletrapp opp og der er jo Senator i A.. ![]() Hvis så har FRA nå blitt en mye behageligere flyplass å passere... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tja er vel ikke alltid man ble sendt til B.Jeg mener at A også kan ta i mot ankommede folk med buss. Kan vel ha noe med at A piren nylig er utvidet og at Lufthansa har flere av sine IC operasjoner derifra istedet for C/B som ble mye brukt før.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Joda, men flott, har vært mye der og vil snart igjen . Men B er for "utenriks Europa" , mens A er for " innenriks "
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Tror det er fortsatt er flaks/uflaks om en havner A eller B. Mulig systemet er så snart at det ser an hvilken satelitt de fleste skal videre fra? B er noe dritt om du er på vei hjem. Ingen lounge da....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja, langt tilbake til B10 ( vanlig gate til OSL tidligere ) etc hvis du er i loungene i A
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ble også overraskende busset til A for 4 uker siden, kom da fra SFO med United og skulle videre til Bergen (gikk fra A14). Var veldig behagelig :-) Men var litt sjokkert over at de valgte å busse en full 747...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Men ja jeg har svettet i tunnellen mellom A og B. Kun 45 min tight connection i FRA fra MUC. MUC flyet parkerte selvsagt ved A. Dette i 2008. Osloflyet gikk selvsagt fra B10 mener jeg å huske. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
På Tirsdag landet jeg i Frankfurt, med A380 fra Houston.
Kom inn på gate Z55. Hadde nesten 7 timer å vente, så jeg gikk over til B43 hvor Senator loungen ligger. Turen fra Z55 til B43, via toget på taket, var brutalt lang. Det er noen laaaange avstander på den flyplassen. Grunnen for toget er at da holdt jeg meg utenfor Europa, og slapp å krangle med pass-gjengen. Det er som oftest mer praktisk med A lougene, selv om jeg liker B loungen bedre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har du transfer innen Schengen, dropper de deg paa A, det har de ihvertfall gjort siden mai. Som Reidar sier, mye enklere. Det tar naa under 10 minutter aa spasere til F terminalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Parkering og bussing | jb1 | Flyforum | 34 | 02-12-2004 15:48 |