![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Med så mange utenlandsdestinasjoner må det da snart være marked for en Lounge på Værnes? SAS har jo mange avganger om dagen til CPH, samt Stockholm og div spanske destinasjoner. Icelandair og KLM har sine og Norwegian har en rekke. Kanskje en kontraktlounge hadde vært drivverdig, evt om SAS/A* kan finne åpning om da TK starter rute dit og evt LH kommer tilbake igjen? På tide med en Lounge på Værnes snart spør du meg... Den kafeèn på utland er ikke akkurat drømmestedet å sitte å jobbe på til til enhver tid. Hva tror dere? Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så vidt jeg vet er det ingen lounge på andre hovedflyplasser en OSL i Norge? Jeg har ikke sett noen lounge på BGO å de har vel flere utenlandsdestinasjoner en TRD? Er det plass til noe sånt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
SAS har sakt at de på sikt/om noen år vil åpne lounger på de største flyplassene i Norden, da inklusiv BGO, SVG og TRD...
Åsså, har du ikke fått med deg at Avinor denne uka har stengt alt unntatt Taxfree på utland på Værnes, i Oktober/November åpner en ny kiosk som heter Pronto Pronto, kaffe/restaurant som heter Simply Good og en bar som heter Barometer , alle disse skal bli større en dagens størrelse, samt utvidet Taxfree.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei Myhrair!
Har ikke fått med meg at de hadde stengt det meste nei. Var der sist forrige onsdag, og da var vaflene og lunken pølse på plass i disken.. hehe. ![]() På tide med litt forbedringer i servicetilbudet på utland gitt! Skal ut igjen fredag, satser da på kaffe på innland i stedet! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En lounge vil vel være mest aktuelt på flyplasser med stor andel transitt trafikk, noe verken TRD, BGO eller SVG har av betydning. BGO og SVG vil kanskje ha en del offshore arbeidere i transitt på vei hjem, utenom dette vil de aller fleste reisende møte opp senest mulig før avgang med dertil begrenset behov for lounge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Liten sidenote: Det har faktisk vært lounge på Stavanger tidligere. http://forum.flyprat.no/showthread.p...ht=lounge+sola |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
EuroBonus Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Mener den forsvant ifm med ombygging av Sola en gang. Husker ikke i farten hvor den lå, men mener det kunne ha vært på innenriks? Forsovet fløy både SAS og BA flere daglige til LHR den gangen (gjør de jo nå igjen også), men jeg mener at vi ikke hadde lounge da vi fløy BA hvertfall. SVG er jo ett sted som kunne ha hatt bruk for lounge, mye forretningsreisende her. Eneste problemet jeg ser at det ikke finnes nok plass på Sola, det er jo så trangt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Ifjor snakket jeg med lufthavnsjefen i SVG og han sa at de jobber med saken med å få en lounge i SVG. KAnskje til neste år. Who knows. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er jo massevis av plass der "sydenloungen" har vært i sommer. Ulempen er at det er langt borte fra businessflightene som vanligvis går fra gatene nærmest innland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Håper i så fall at det er godt skiltet før man går inn i utenlandsseksjonen slik at folk ikke blir sittende med skjegget i postkassa! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Godt å se at noen har tenkt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo SAS Lounge + SAS Gold Lounge | allby998 | TripReports | 1 | 17-11-2017 10:45 |
SAS åpner lounge på Værnes | Trdfly | Flyforum | 21 | 20-11-2014 09:23 |
FRA LH Arrivals lounge / Welcome lounge | LNv22 | Reiseforum | 5 | 27-09-2010 00:45 |
*G i LH First Lounge | LN-KID | Flyforum | 8 | 20-04-2009 19:04 |
Aldersgrenser på Lounge? | audunn | Flyforum | 18 | 08-04-2008 18:29 |