![]() |
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Som hintet til tidligere i år, så lanserte SQ sitt nye produkt i går. Det er i første omgang kun nye B777-300ER som får det nye produktet, samt kommende A350. Første maskin skal fly i september på SIN-LHR ruten.
First Quote:
Business Quote:
Nye C ser ganske bra ut. Ser det er flere og flere selskaper som går for "reverse herringbone" layouten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Dette ser jo stilfullt og bra ut, det kan synes som om at de bygger videre på eksisterende konsept på setene i C og det er ikke dumt. Dette vil blandt annet gi mer opplevelse av privacy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Uansett virker begge produkstene til å være veldig bra, men er det ting som tyder på at deres Suites kanskje ikke har slått helt ann siden de nå går bort fra dette? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg må si Singapore er ufattelig gode på dette med design i flyene sine.. Farger atmosfære osv.. Jeg synes det nesten er litt merkelig at ikke ”konkurrentene” lærer mer av dette? Jeg tenker på fra hva jeg har sett her inne og noen oppleveleser selv som – Uniteds nye biz, LOTs ”nye” biz, – hvor fantastisk trist dette ser ut i forhold (Ja jeg vet SQ ”gir bort” mer plass.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
SQ er bransjens Apple og forstår viktigheten av emotional design – mens flere andre (skal ikke nevne navn) tilsvarer en Dell PC med Windows og shitloads av toolbars i Internet Explorer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser ikke umiddelbart ut som de har løst utfordringen med å sove i vinkel i C. Dette er ikke et bra opplegg for oss vestlige med litt høyde som må mose bena inn i et hulrom i hjørnet for å strekke ut, funker sikkert som en drøm på SQ sine direktører. Forøvrig ser setene svært behagelige ut som sitting, jobbing, spising. Liker også farger og design.
Litt vanskelig å se detaljene godt, SQ har ikke rykte på seg for gode websider og lanseringensiden har jo ikke bestått testen i natt: www.siaproductlaunch.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
C setet virker å ha blitt (marginalt) smalere, men fortsatt svært bredt, og at det har blitt mye mer lagringsplass, mulig Fnate har sittet i brukergruppen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Uansett ser det bra ut. Jeg kunne tenkt meg mulighet for å dra for enda bedre for ut mot midtgangen når man sitter i C. Altså mer privacy når man reiser alene.
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser jo helt nydelig ut, samt brukervennlig! Det setet de har nå er jo gigantisk og fint, men virker lurt å bruke litt plass på lagring osv.
De har vel nesten den beste C-klassen på markedet i dag, men hviler ikke på laubærene for det! Nice! Tenk hvor sykt langt etter SK er... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
*A Gold/OW Emerald
|
![]()
Ser lekkert ut. Er dog ikke enig i at setet de har nå er blant de beste. Javisst er det stort og flott, men sitte- og liggekomforten er ikke på topp. Foretrekker f.eks. US Airways' nye C-sete (EVA/Qatar/Cathay har visst maken) fremfor SQ A380/77W C.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() Last edited by Ruby; 11-07-2013 at 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
British Airways med nye seter i business | OttoL | Flyforum | 15 | 25-11-2024 22:54 |
Finnair med nye A330 og nye biz-seter | jcnorway | Flyforum | 33 | 13-08-2014 14:10 |
EK med nye seter og nytt underholdningssytem | grindstein | Flyforum | 2 | 23-06-2012 23:39 |
Air France med nye biz seter | Stian | Flyforum | 1 | 16-12-2010 12:45 |
Lufthansa med nye seter og bedre komfort | TG923 | Flyforum | 1 | 04-01-2006 05:46 |