![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det blir en tripreport-light-deluxe dette, men det får duge i mangel av noe annet!
![]() Turen ble foretatt på ID og seteplasseringen var 3A OSL-LGW og 5G LGW-OSL. ![]() ![]() ![]() Ble ekspert på "windowblending" etterhvert! ![]() Imponerende IFE, med en hel masse av vinkler både i 2D og 3D. ![]() ![]() ![]() Servering blir på treningsflightene gjort på gamle måten, mao. er den elektroniske stengt for bruk. ![]() Koselig i FL430. ![]() Meget behagelig med footrest som man faktisk kan hvile bena på og ikke bare henge ned som rangel ![]() ![]() ![]() ![]() Etter en lett joggetur på Gatwick var det klart for hjemreise! ![]() ![]() ![]() Alt i alt, meget imponerende - mest av alt kanskje på støynivå, etter at hjulene var tatt opp var det omtrent som å sitte i stua. En annen ting som jeg hadde tatt med en klype salt var fuktigheten ombord vs. andre fly, men ble overbevist også her! Har null problem med å anbefale Premium til USA i midten av August ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for rapport Thomas
![]() Gleder meg til å fly den om noen uker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Satt omtrent på samme sted, vi da ...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Snadder dette, håper du har vett nok til å kjøpe deg et bedre pocketkamera neste gang du er på reise med denne
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for den Thomas. Ser da bra ut dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Kul rapport - merkelig å se dette på "årntli"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Leste på instagram en som klagde på setene i C. At det visstnok var bedre komfort på Y setene?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for titten.
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takker for fin rapport. Jeg merket å godt dette med lufta over til LGW.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takk for fin rapport fra et flott fly! En kjenning reiste med ANA sin 787 til Tokyo og sier at han hadde problemer med å merke forskjell både i støynivå og luftfuktighet i forhold til andre fly. Nå reiste han riktignok på Økonomi, og det er mulig at det er forskjell på støynivå foran og bak i kabinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Flott rapport, gleder meg til å få testet produktet i morgen kl 0700 til AGP! Da er det bare å legge inn hyggelig sete på meg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kom oppom OPS'n, er der fra 04:50
![]()
![]() |
#14 | ||
Flyklapper
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Takk for fin rapport! Skal prøve 787 til London senere i måneden - og gleder meg. Hvordan får man plass i Premium? Flyr riktignok gjerne "Economy" slik jeg har reservert, altså.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
evig optimist
|
![]()
nå begynner det vel sikkert å bli færre ledige seter, men nå trur jeg man må booke i flex for å få velge i Premium. Når billettene ble lagt ut, så var alle setene, både foran og bak, tilgjengelige for valg..
og flott rapport Thomas, ser frem til turen til uka ja :-)
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fint rapport, jeg henger litt etter med min pga ferie i Dyreparken med familien. Puh...
Enig i mye av det som er skrevet her mtp støy og vindsus, men som jeg har skrevet i en annen tråd så synes jeg at effekten av endret cabintrykk ga meg den største positive opplevelsen opp mot andre flygninger. Fikk ikke tette bihuler og trykk i hodet, noe jeg ofte får etter lengre flygninger med andre fly. Fløy til AGP i Eco og fikk sitte premium på returen takket være en forespørsel fra meg, og en hyggelig svensk i kabinbesetningen. Last edited by LN-CGJ; 08-07-2013 at 20:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Alt kan diskuteres - men jeg var nesten sikker på at støy og luftfuktighet kan måles?
Mulig det var en kort flight også - men jeg merker godt resultatet av å sitte to timer i en bil med kjipt klimaanlegg kontra an bil som er up to date. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Flott dokumentert! Lurer fælt på en tur selv med rødsnutene i løpet av måneden. En venninne fra Boeing er i Oslo under "implementeringen"
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Flotte bilder begge to!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Justplanes.com: Norwegian 787 OSL-EU ops S17 | ENZV | Samlerhjørnet | 0 | 11-01-2018 21:55 |
Norwegian 787-9 tar av fra Paine Field mot OSL ( video ) | BraathensSafe1985 | Bilder & foto | 1 | 25-02-2016 22:28 |
Ikke mulig å bestille LGW-(OSL)-BKK med Norwegian | Balle Chlorin | Småprat | 27 | 26-08-2015 10:31 |
Norwegian 787 video fra OSL | PerJohan | Bilder & foto | 3 | 26-07-2013 15:56 |
Norwegian Dreamtour med 787 OSL-AGP-OSL i Premium og Economy | Ruby | TripReports | 25 | 16-07-2013 12:04 |