![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her kommer en liten bildetråd som hyllest til en god gammel traver i SAS-flåten. Som vi alle vet begynner det å gå mot slutten for disse flotte Mad-dogs i SAS-tjeneste. Men vi har i hvertfall mange gode minner å se tilbake på.
De fleste bildene er fra Sola. Hvis ikke gir jeg beskjed om det. ![]() OY-KHP - Mcdonnell Douglas MD-81 by nosalthe, on Flickr ![]() LN-RML - MD80 by nosalthe, on Flickr ![]() DSC_0484 by nosalthe, on Flickr OY-KHM på avgang fra Arlanda. ![]() OY-KHM - MD82 by nosalthe, on Flickr LN-RMS lander på Arlanda. ![]() LN-RMS by nosalthe, on Flickr LN-RMR, også på Arlanda. ![]() LN-RMR - MD80 by nosalthe, on Flickr Tilbake til Sola. ![]() LN-RML by nosalthe, on Flickr ![]() Goodbye for now! by nosalthe, on Flickr Det var dett. Aner meg at det kan bli flere hyllest-tråder til MD80 utover høsten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Finnes det noe mer stilrent enn dette? En nytelse for øyet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Digg diggere diggest. Spesielt bilde nr 3
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Utrolig flotte bilder av favorittflyet mitt!
![]() Det var på tide med en slik serie, og mer vil jeg gjerne ha ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Nummer tre - heftig!! Selv om jeg er ex-Braathens må jeg skryte av SAS som har greid å ha de i trafikk så lenge.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ja, bilde tre er jeg kjempefornøyd med. Litt av et scoop. Ikke så veldig mange centimetre der før det hadde blitt en tail-strike...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for noen herlige bilder av MD80'er! En av verdens vakreste fly
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Herlig!!
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Skygazer
|
![]()
Er det noen enkel måte å se forskjell på MD-80 og MD-90 på? Har hørt at de hadde bittelitt større motorer og er noe lenger, men skulle vært moro å sett et sammenligningsbilde!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En liten hyllest til gode gamle scanair... | FlyTAP | Flyhistorisk forum | 10 | 21-04-2011 19:38 |
Modell: SAS MD80. OY-KGT til salgs | Nja | Samlerhjørnet | 0 | 05-07-2009 14:11 |
Hyllest til flyselskap som har blitt borte | LN-KEH | Flyhistorisk forum | 1 | 30-09-2008 21:48 |
En hyllest til F-104 Starfighter | Desk pilot | Flyforum | 9 | 19-11-2007 16:12 |
SAS MD80 til............ | sk931 | Flyforum | 13 | 12-06-2005 19:02 |