![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
noen som har bestilt hos SLH via SAS AMEX Plat tilbud (travelprivileges.com)? Jeg er litt forvirret angående det. Når jeg bruker linken kommer jeg bare på SLH sitt nettside. Der står det man kan melde seg gratis in til SLH club for å få gratis frokost og complimentary upgrade hos SLH opphold. Hva er så spes med AMEX sitt tilubd der? Må jeg uansett melde meg inn i club? Har noen gjort en slik booking og fått det som ble lovet?
takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Livsnyter
|
![]()
Travel P. til Amex Norge er etter mitt skjønn en eneste stor vits.
Nettstedene er fulle av feil og tilbud som ikke er oppdaterte siden 2010/2011. Eksempel er under leiebilavtale står at man må skrive ut en voucher og ta med, men voucheren er ingen steds å finne og iflg. kundebehandler trenger du den ikke i det hele tatt. Jeg tror jeg har oppfordret til at nettsidene oppdateres og tilbud fornyes 10 ganger via epost og telefon ila. de siste 2-3 årene, men absolutt ingenting har skjedd. Beklager om dette gikk litt OT, for har ikke benyttet meg av tilbudet du spurte om, men hele TP bør virkelig tas tak i av DNB/AMEX :-( |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
virker i allefall ikke veldig prof. Mange av linkene etc. fungerer ikke..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Synes hele AmEx systemet er en vits. Når man tar seg såpass godt betalt i årsgebyr, og også håver inn på brukerstedsgebyrer må man kunne forvente at de faktisk bruker noen kroner på å vedlikeholde tilbudene sine ut mot kundene også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette er siste året jeg har AmEx Platinum kortet ihvertfall.. CT er fint det, men det mangler flere perks som gjør dette til et premium kort. Trumf VISA får holde neste år for mitt vedkommende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En kan jo få seg AMEX International, men den koster mere enn x2 og har akkurat blitt enhanced og. Forsikringsmessig tilbyr den vel det samme og hotel perks værer bare i 1 år. Forskjellen er AMEX MRewards og top PP x2.
Da beholder jeg heller mitt svartfarget gullkort ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Støtter mye av det som er blitt skrevet her. For meg er CT og 20 poeng per hundrelapp det eneste som gjør at jeg beholder kortet. Hadde f.eks. Diners begynt med 25 eller 30 poeng per hundrelapp hadde jeg lagt om all min spending.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Travel Cash / travel wallet | FlightDeck | Reiseforum | 33 | 12-10-2018 15:22 |
AmEx og MC samtidig? | NorPlay | Reiseforum | 3 | 27-02-2012 10:48 |
Amex rabatt hos BA? | Chriscross | Reiseforum | 2 | 02-07-2010 07:44 |
AmEx Centurion | Bizflyer | Reiseforum | 5 | 15-01-2009 07:08 |